Θέατρο «Έαρ Βικτώρια» – «Ο Γορίλας και η Ορτανσία» του Ιάκωβου Καμπανέλλη

 

4ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Φεστιβάλ: Λεία Βιτάλη

Καλλιτεχνική περίοδος 2017-2018

 

Παραστάσεις: 20/11/17 – 26/12/17

κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00

 

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου

Σκηνικά-Κοστούμια: Κατερίνα Καμπανέλλη

Στο πλαίσιο του αφιερώματος στον μεγάλο θεατρικό συγγραφέα Ιάκωβο Καμπανέλλη, παρουσιάζεται το σχετικά άγνωστο έργο του

Ο Γορίλας και η Ορτανσία.

«Μια τρελή κωμωδία ή φάρσα ή παραμύθι ή παραβολή ή ένα παιχνίδι για τέσσερις ηθοποιούς και όσους θεατές θέλουν να παίξουν μαζί τους, σε τρεις εικόνες και τρεις εκδοχές για το τέλος», όπως χαρακτηρίζει το έργο του ο ίδιος ο Ιάκωβος Καμπανέλλης,

σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου.

Σε συνεργασία με το Θεατρικό Μουσείο Ιάκωβος Καμπανέλλης της Νάξου *

 

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Ελληνικού Θεατρικού Έργου του 21ου Αιώνα Λεία Βιτάλη και το Θέατρο «Έαρ Βικτώρια» (εταιρεία θεάτρου Ωκέα~Ίρις), το οποίο στεγάζει και οργανώνει τις παραστάσεις του Φεστιβάλ, με χαρά ανακοινώνουν το μεγάλο αφιέρωμα του Φεστιβάλ στον πατέρα του σύγχρονου Ελληνικού θεάτρου, Ιάκωβο Καμπανέλλη, με τακτικές ομιλίες και προβολές για τη ζωή και το έργο του και την παράσταση του σχεδόν άγνωστου έργου του «Ο Γορίλας και η Ορτανσία», σε σκηνοθεσία Κατερίνας Πολυχρονοπούλου, που κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 21.00.

 

Σημείωμα για το έργο

 

Ο κύριος Καθηγητής, που έχει παντρευτεί την υπάκουη και πλούσια Μαίρη, αγοράζει από τον ζωολογικό κήπο έναν ολόγυμνο γορίλα, για τα πειράματά του. Συμπεριφέρεται απέναντί του σα να είναι κανονικός άνθρωπος που καταλαβαίνει τα πάντα. Και δεν τα πάει άσχημα. Τον βαφτίζει Αδάμ.

 

Στο μεγαλοαστικό σπίτι του έχει στήσει ένα εργαστήριο για τα πειράματα και τις μελέτες του. Έχει επίσης και έναν υπηρέτη, τον Φίλιππο, κάποτε βοηθό του στην επιστημονική έρευνα. Η Μαίρη αποκτά μια περίεργη οικειότητα με τον Γορίλα, την οποία ο Καθηγητής δεν βλέπει με καλό μάτι. Ο Γορίλας αρχίζει να υιοθετεί την ανθρώπινη συμπεριφορά και ανατρέπει τις ήδη ευαίσθητες ισορροπίες.

 

 

Ταυτότητα της παράστασης

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου

Σκηνικά – Κοστούμια: Κατερίνα Καμπανέλλη

Μουσική – Σχεδιασμός ήχου: Σταύρος Τσουμάνης

Κινησιολογία: Αναστασία Γεωργαλά

Trailer: gcldp Γιώργος Συμεωνίδης, Άρτεμις Σταθάκου

Βοηθός σκηνοθέτη: Δανάη Πολυχρονοπούλου

Ειδικές κατασκευές: Κατερίνα Χατζοπούλου

 

 

 

Ερμηνεύουν (αλφαβητικά):

Θωμάς Βούλγαρης

Χαρά Ζησιμάτου

Γιάννης Νικολάου

Ιάσονας Χριστοδούλου

 

 

* (Το Μουσείο Ιάκωβος Καμπανέλλης ανήκει στο ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων).

 

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες: Ακολουθήστε το Φεστιβάλ Ελληνικού Θεατρικού Έργου του 21ου αιώνα:

Facebook:      http://bit.ly/2vCD69z

Και:

Ακολουθήστε το Θέατρο «Έαρ Βικτώρια»:

Facebook:      www.facebook.com/theatro.ear.victoria

Twitter:         www.twitter.com/EarVictoria

Instagram:    www.instagram.com/ear.victoria.theater

YouTube:      www.goo.gl/nq26A3

Mixcloud:      www.mixcloud.com/EarVictoria

 

 

 

 

Τοποθεσία:Θεάτρου «Έαρ Βικτώρια» (Β’ Σκηνή), Μαγνησίας 5 και Αριστοτέλους, πλησίον Πλ. Βικτωρίας, Αθήνα

Ημερομηνία:Από Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017 έως 26 Δεκεμβρίου 2017. Παραστάσεις: κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21.00. Διάρκεια παράστασης: 100 λεπτά (με διάλειμμα 10 λεπτών)

Πληροφορίες-Κρατήσεις:Τηλ.: 210 8220020

Τιμές Εισιτηρίων:12 ευρώ (κανονικό), 8 ευρώ (φοιτητικό, ΑΜΕΑ), 5 ευρώ (άνεργοι, ατέλειες)

Προπώληση: Στο viva.gr (σύντομα)

 

 

Πρόσβαση στο Θέατρο «Έαρ Βικτώρια»:

Η θέση μας στον χάρτη: https://goo.gl/maps/Y7xffRrMi5U2

 

Με λεωφορεία – τρόλεϊ:

α) Από Αχαρνών: τρόλεϊ 6 – λεωφορεία Β9 & Γ9 (στάση Αγ. Παντελεήμων).

β) Από 3ης Σεπτεμβρίου: λεωφορείο 054 (στάση Αγγελοπούλου).

γ) Από Πατησίων: τρόλεϊ 3, 5, 11 & 14 – λεωφορεία 608, 622 & Α8 (στάση Αγγελοπούλου).

Με τρένο (ΗΣΑΠ), στάση «Βικτώρια» (απόσταση περίπου 10′ με τα πόδια).

Με αυτοκίνητο, ελεύθερο πάρκινγκ στους γύρω δρόμους.

 

 

 

 

Το λογότυπο του «Έαρ Βικτώρια» είναι από έργο του ζωγράφου Γιώργου Σταθόπουλου.