Please enable JS

Άρης Ηλίας Τοπάλογλου

Aπέναντι στην καταπάτηση δικαιωμάτων, απέναντι στην μη απονομή δικαιοσύνης.

Γιατί δέχτηκες να παίξεις στην παράσταση “Τελενοβέλα” σε κείμενο και σκηνοθεσία του Σταμάτη Πακάκη;

Αρχικά να πω ότι, όταν είδα την ανάρτηση για ακρόαση ηθοποιών στο διαδίκτυο αμέσως μου κέντρισε το ενδιαφέρον και σκέφτηκα ότι θέλω να συμμετάσχω. Με τον σκηνοθέτη και δημιουργό της παράστασης Σταμάτη Πακάκη έχω συνεργαστεί και στο παρελθόν στην παράσταση ΄΄Μάνα΄΄. Βλέποντας και τις υπόλοιπες δουλειές του μπορώ να πω ότι έχει ένα μοναδικό τρόπο να δημιουργεί μία τέτοια ατμόσφαιρα στη σκηνή ώστε να κρατά το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο, επικοινωνώντας πάντα μηνύματα που τον αφορούν μέσα από τις δικές του πρωτότυπες συνθήκες.

Τι σκέφτηκες, όταν πρωτοδιάβασες το έργο;

Όταν πρωτοδιάβασα το έργο σκέφτηκα ότι θα περάσουμε καλά σ΄αυτή την δουλειά και ότι μετά από αρκετό καιρό θα κάνω κάτι ξεκάθαρα κωμικό. Επιτέλους δηλαδή, γιατί έχουμε και αυτή την πλευρά (γέλια). Θυμάμαι μάλιστα ότι από την πρώτη συνάντηση του θιάσου δεν μπορούσαμε να κρατηθούμε από τα γέλια κατά την ανάγνωση. Ήμασταν τόσο μέσα στο ρόλο του ο καθένας και όλο αυτό είχε βγει αβίαστα πιστεύω. Ευτυχώς μέχρι και τώρα υπάρχει το κλίμα αυτό και είμαι πολύ χαρούμενος για την ομάδα. Η ΄΄Τελενοβέλα΄΄ είναι μία χιουμοριστική κωμωδία με όλη την κωμικοτραγικότητα που διακατέχουν τις τελενοβέλες του ΄90 που αγαπήθηκαν στην Ελλάδα, με έντονο ρυθμό, χορογραφίες, πρωτότυπα τραγούδια, κέφι, μπρίο και τσαχπινιά. Όλα προσφέρονται απλόχερα στους θεατές και αυτό νομίζω προκαλεί την επιτυχία που έχουμε.


Μίλησέ μας για το δικό σου ρόλο.

Στο έργο είναι υποδύομαι τον ρόλο του Alejandro, τον νεαρό εγγονό της οικογένειας Del Rosario. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει με το κακομαθημένο παιδί της οικογένειας, μεγαλωμένο μέσα στα πλούτη, που δεν του χαλάνε ποτέ χατίρι, του τα παρέχουν όλα, δεν χρειάζεται να δουλέψει και το μόνο που τον απασχολεί είναι η ιππασία και τα ακριβά αυτοκίνητα. Στην πραγματικότητα όμως είναι ένα ευαίσθητο παιδί, εγκλωβισμένο στα όρια της οικογένειας του που προσπαθεί να αποφύγει το τοξικό περιβάλλον της έπαυλης των Del Rosario. Όλα αυτά ανατρέπονται όταν γνωρίζει την Bonita (Τερέζα Καζιτόρη), έναν πραγματικό άγγελο όπως την αποκαλεί και στο έργο, που είναι ένα νεαρό κορίτσι που ζει στην χωματερή. Αυτό προκαλεί πολλές και έντονες αντιδράσεις στην οικογένεια, ωστόσο ο Alejandro επιλέγει να κάνει την επανάσταση του με όποιο κόστος.

Εσύ έβλεπες μεξικάνικες τελενοβέλες;

Εννοείται πως ναι. Όλοι οικογενειακώς τις βλέπαμε φανατικά. Θυμάμαι μάλιστα τη μητέρα μου να τις γράφει και σε βιντεοκασέτα για να μπορούμε να τις βλέπουμε και το καλοκαίρι. Ίσως αυτή η ζεστή οικογενειακή ανάμνηση των παιδικών μου χρόνων να ήταν και ο λόγος που ήθελα τόσο να παίξω στην Τελενοβέλα.

Τι σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τη φράση του Οδυσσέα Ελύτη “Το παν είναι η ρότα σου κόντρα στην κοινωνία ετούτη” ;

Ένα τα ποιο τα πιο σπουδαία αποφθέγματα του Οδυσσέα Ελύτη, που θυμάμαι μάλιστα από τα σχολικά μου χρόνια μετά από μία εργασία που είχα για τον νομπελίστα ποιητή μας. Πιστεύω ότι είναι μία φράση στην οποία, κάθε άτομο που έχει κάποιες ανησυχίες για τα όσα συμβαίνουν κοινωνικά και πολιτικά σήμερα, θα βρει τον εαυτό του. Διαβάζοντας την λοιπόν μου έρχεται στο μυαλό η λέξη επανάσταση ή μία μη συμβατική στάση απέναντι σε μία άδικη συμπεριφορά, απέναντι στην καταπάτηση δικαιωμάτων, απέναντι στην μη απονομή δικαιοσύνης.

Πληροφορίες για την παράσταση:

Array