Please enable JS

‘Ανάμεσα στα ερείπια των Ελεύθερων Πολιορκημένων’ μια περιπλάνηση στο κείμενο του Διονυσίου Σολωμού

ένα μουσικό έργο στο Ανάμεσα του τραγουδιού και της κενής σιωπής

Από 6 Νοεμβρίου έως 12 Δεκεμβρίου
Σάββατο και Κυριακή στις 21:00

«το ποιητικό σώμα του Σολωμού φανερώνεται να θέλει και να μπορεί να αποφύγει τη συντριβή
με την οδύνη των λέξεών του που δεν δύνανται να υποστηρίξουν τον εαυτό τους, ριγμένες στο
Ανάμεσα, και μένοντας εκεί ακροβατώντας… Ο Σολωμός έχει σπαράγματα λέξεων, και ένα έργο
επικινδυνότατο, το οποίο επιτελεί στο Ανάμεσα του τραγουδιού και της κενής σιωπής» Στέφανος

Ροζάνης

Οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι – αυθύπαρκτα λουλούδια που συνθέτουν ένα ποιητικό
αριστούργημα γεμάτο ρωγμές από όπου ξεπηδάει η ψυχή του ποιητή και μας οδηγεί στα
ουσιώδη της ύπαρξης. Το αλωνάκι, η πεταλούδα, το σκουληκάκι, η μάνα,
ο πολεμιστής, η απόφαση, η αγάπη για ζωή, η ανάγκη για ελευθερία.
Ο μικρός τόπος, η μικρή κίνηση, η προσωπική στάση,
νοηματοδοτούν το πέρασμά μας, υμνούν το εφήμερο,

διαμορφώνουν το όλον.
Συντελεστές

σκηνοθεσία – δραματουργική επεξεργασία: Ρηνιώ Κυριαζή
επιστημονικός σύμβουλος: Στέφανος Ροζάνης

μουσική: Νίκος Βελιώτης
κίνηση: Άλκηστις Πολυχρόνη
φωτισμοί: Στέβη Κουτσοθανάση

ηθοποιοί: Ειρήνη Κουμπαρούλη, Μιχάλης Κουτσκουδής, Ρηνιώ Κυριαζή

πλοηγός: Αρετή Πολυμενίδη
φωτογραφίες αφίσας: Σοφία Χουλιαρά
φωτογραφίες: Βλαδίμηρος Γιαννακάκος
γραφίστας: Νίκος Κότουλας
εταιρεία παραγωγής: Άλκη Α.Μ.Κ.Ε.

Η παράσταση δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος 2021 του θεσμού “Όλη η
Ελλάδα ένας Πολιτισμός” του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και

παρουσιάστηκε στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων ενταγμένη στο πρόγραμμα του 64 ου
Φεστιβάλ Φιλίππων.

Τιμές εισιτηρίων
Κανονικό: 12€
Φοιτητικό- Άνω των 65: 10€
Ανέργων-ατέλειες: 8€

Προπώληση: https://www.viva.gr/tickets/festival/theater/anamesa-sta-ereipia-twn-eleutherwn-poliorkhmenwn/
Διάρκεια παράστασης: 60΄



Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.