Please enable JS

ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΙΑΚΑΒΑΡΑ

Για μένα όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, ηλικίας, κιλών, οικονομικής κατάστασης, πολιτικών πεποιθήσεων, θρησκευτικής ιδεολογίας

Γιατί αποδέχτηκες την προταση του Δημήτρη Μητροπουλου να παίξεις στην παράσταση του “Αχ αυτός ο άντρας μου”;

Γιατί παρόλο που ήξερα ότι επρόκειτο για μικρό ρόλο, με το που διάβασα το έργο, με φαντάστηκα αμέσως να είμαι στη σκηνή και να λέω τις διάφορες ατάκες του ρόλου που μου είχε προτείνει!

Γιατί πιστεύετε ότι θα έπρεπε να δούμε την παράσταση;

Γιατί πρόκειται για μια κωμωδία για όλη την οικογένεια, γεμάτη γέλιο και χρώμα…Πράγματα δηλαδή που νομίζω ότι σε όλους μας λείπουν λιγότερο ή περισσότερο στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε!

Μίλησε μας για το ρόλο σου.

Είμαι η θεία της Ρέας Τουτουνζή…δεν συμπαθώ και ιδιαίτερα το σύζυγο της Αλέξανδρο Παρθένη…και εν αγνοία μου φανερώνω όλα τα μυστικά της οικογένειας σε ανθρώπους που δε θα έπρεπε…οπότε είμαι και αυτή που τα κάνει όλα άνω κάτω!!!

Πως νιώθεις απέναντι στα φαινόμενα ρατσισμού (με όλες τις εκφάνσεις του) που έχουν εντάξει τα τελευταία χρόνια;

Την έννοια του ρατσισμού γενικά δε μπορει να τη χωρέσει το δικό μου το μυαλό.  Για μένα όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, ανεξαρτήτως καταγωγής, φύλου, ηλικίας, κιλών, οικονομικής κατάστασης, πολιτικών πεποιθήσεων, θρησκευτικής ιδεολογίας κτλ. Τους βλέπω όλους μέσα από το ίδιο πρίσμα, οπότε και δε μπορώ να εξηγήσω, και συνεπώς και να δικαιολογήσω γενικά το ρατσισμό σε οποιαδήποτε έκφανσή του.

Πιστεύεις ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσης βρίσκουν τρόπους για να καταπατούν τα εργασιακά και τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Το μόνο σίγουρο!  Είναι ένα τέχνασμα που το χρησιμοποιούσαν ανέκαθεν οι κυβερνήσεις. Και όταν ακόμα δεν υπάρχει κρίση μπορούν κάλλιστα να δημιουργήσουν καινούργια, προκειμένου να περάσουν στο λαό αυτά που θέλουν!

Πληροφορίες για την παράσταση “Αχ! Αυτός ο Άντρας μου” στο Θέατρο Λύχνος ΕΔΩ



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.