Please enable JS

Γιάννης Γιαννατσής

Η μουσική είναι στη ζωή μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.

Πότε και πως ξεκίνησε η ενασχόλησή σου με τη μουσική;

Η μουσική είναι στη ζωή μου από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Πιο συγκεκριμένα και στοχευμένα, όμως, ξεκίνησα να σπουδάζω μουσική και σύγχρονο τραγούδι στο Εθνικό ωδείο Πειραιά σε ηλικία 15 ετών.

Ποια είναι τα μουσικά σου ακούσματα;

Έχω καταπιαστεί με διάφορα είδη μουσικής! Παρόλα αυτά, οι κύριες επιρροές μου, μουσικά, προέρχονται από την pop κουλτούρα, τόσο της ξένης όσο και της ελληνικής μουσικής.

Πώς νομίζεις ότι μπορεί να αποκατασταθεί επαγγελματικά ένας μουσικός στη σημερινή εποχή κρίση;

Τα τελευταία χρόνια, μέσα σε αυτήν την κατάσταση της πανδημίας, ο καλλιτεχνικός χώρος ανήκει σε έναν από αυτούς που έχουν πληγεί σημαντικά! Όμως, βλέπω πως σιγά σιγά αρχίζουν και ανοίγουν ξανά δουλειές όσο περνάει ο καιρός. Θεατρικά, αλλά και αμιγώς τραγουδιστικά θα γίνουν αρκετά πράγματα και ανακοινώνονται πολλά καινούργια εγχειρήματα. Αρκετά ελπιδοφόρο για όλους τους καλλιτέχνες που έχουν μείνει χωρίς δουλειά και κάποια επιπλέον στήριξη για μεγάλα χρονικά διαστήματα την τελευταία, σχεδόν, τριετία.

Tι είδη μουσικής προτιμάς να ακούς ή και να τραγουδάς;

Εξαρτάται από την διάθεση τη εκάστοτε  χρονική στιγμή. Επί το πλείστον, όμως, προτιμώ την pop μουσική.

Τι σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τη φράση του αμερικανού συγγραφέα Stephen Covey “H δύναμη βρίσκεται στις διαφορές, όχι στις ομοιότητες”;


Θεωρώ αυτή τη φράση, κλειδί σε κάθε κατάσταση σύγκρισης και επιτυχίας! Κατά τη γνώμη μου, κάθε πράγμα για να λειτουργήσει επιτυχημένα χρειάζεται την αλληλοσυμπλήρωση. Εκεί έγκειται η διαφορά μεταξύ των -ή και περισσότερων- που θα συμπληρώσει και θα απογειώσει το οτιδήποτε. Ακόμη κι από τη πλευρά ενός καλλιτέχνη, που η επιτυχία αναγνωρίζεται στη μονάδα, οι διαφορές είναι αυτές που θα αναδείξουν τη δύναμη του, θα τον ξεχωρίσουν  και θα τον φτάσουν, ενδεχομένως, στην κορυφή.



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.