Please enable JS

«Ελπίς πατρίδος» Γιώργος Κουρουπός

Όπερα σε λιμπρέτο Ιουλίτας Ηλιοπούλου
Νέα παραγωγή-παραγγελία του ΜΜΑ
Πρώτη παρουσίαση
Τετάρτη 8 και Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου | 20:00
Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη

Η προπώληση άρχισε

3
Με τη νέα όπερα «Ελπίς πατρίδος» του Γιώργου Κουρουπού, σε λιμπρέτο Ιουλίτας
Ηλιοπούλου, συνεχίζονται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών οι επετειακές εκδηλώσεις για
τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση. Πρόκειται για μια καινούργια
παραγωγή-παραγγελία του ΜΜΑ στον διακεκριμένο συνθέτη, το θέμα της οποίας
αναφέρεται στην περιπέτεια της προετοιμασίας και του ξεσπάσματος του
απελευθερωτικού αγώνα του 1821. Το έργο πρεμιέρα στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη
την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου στις 8 το βράδυ και επαναλαμβάνεται στον ίδιο χώρο την
Παρασκευή 10/12.
Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Θάνος Παπακωνσταντίνου. Τα σκηνικά και τα κοστούμια
είναι της Νίκης Ψυχογιού, και οι φωτισμοί της Χριστίνας Θανάσουλα. Συμμετέχουν οι
λυρικοί τραγουδιστές: Τάσης Χριστογιαννόπουλος (βαρύτονος), Θεοδώρα Μπάκα
(μεσόφωνος), Τάσος Αποστόλου (μπάσος), Ειρήνη Καράγιαννη (μεσόφωνος),
Βασίλης Καβάγιας (τενόρος), Γιάννης Καλύβας (τενόρος), Πέτρος Μαγουλάς
(μπάσος), Άρτεμις Μπόγρη (μεσόφωνος) και Μιχάλης Ψύρρας (βαρύτονος). Λαμβάνει
επίσης μέρος η Χορωδία της ΕΡΤ. Την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών διευθύνει ο Μίλτος
Λογιάδης.
Η προπώληση άρχισε!
Τιμές εισιτηρίων
9 € (φοιτητές, νέοι έως 25 ετών, άνεργοι, ΑμεΑ, 65+, πολύτεκνοι) ● 14 € ● 22 € ● 28 €
● 36 € ● 42 € ● 50 €
Θα τηρηθούν όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγειονομικής προστασίας. Περισσότερες πληροφορίες εδώ:
https://www.megaron.gr/metra-prolipsis-kata-tou-covid-19-sto-megaro-mousikis-athinon/
Eισιτήρια
210 72 82 333, megaron.gr
και σε όλα τα καταστήματα
Πληροφορίες
http://www.megaron.gr
https://www.facebook.com/megaron.gr
https://www.instagram.com/megaron_athens/
https://www.youtube.com/user/AthensConcertHall
https://twitter.com/MegaronAthens



Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.