Please enable JS

ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠ’ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ – ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ

Κεντρική Σκηνή

«Η φάρσα του Πιέρ Πατλέν» 
που γράφτηκε στα Γαλλικά το 1457, από ανώνυμο συγγραφέα
και απέδωσε (σε δεκαπεντασύλλαβο) η Μαρία Χριστοδούλου
Από 25/12/21. 
Παρασκευή & Σάββατο στις 9μμ. , Κυριακή στις 7μμ.    
Διάρκεια: 90΄ χωρίς διάλειμμα

Επειδή φέτος, είπαμε να … γελάσουμε.
Επειδή το γέλιο (που έχουμε στερηθεί τόσο καιρό) είναι ελπίδα.
Και επειδή η ελπίδα, πρέπει να ξαναμπεί στη ζωή μας.

Γι’ αυτό, μην απορήσετε όταν στην διάρκεια των αλλαγών των χώρων της δράσης, interludes θα προκαλούν τους θεατές μας σε χαρούμενες ταραντέλες και κεράσματα, έτσι όπως γινόταν στις παραστάσεις του δρόμου, το μακρινό (;) Μεσαίωνα.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Θεολόγης. Κοστούμια: Μανόλης Παντελιδάκης.
Μουσική: Νίκος Τσέκος. Σκηνικό: Κώστας Κουρμουλάκης
Παίζουν οι: Ζανό Ντάνιας, Στέλιος Καλαθάς, Αναστασία Γκολέμα, 
Λεωνίδας Αργυρόπουλος, Ορφέας Αλπανίδης.
 
 
ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΣ

«Portrait of a hanged girl»
(Πορτρέτο κρεμασμένου κοριτσιού)
(ένα έργο μυστηρίου, του Γιώργου Γιαννακόπουλου)
Από 6/12/21 
κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 9 μ.μ.
Διάρκεια: 100΄ χωρίς διάλειμμα

Σουηδία. Goteborg, Xειμώνας του 1957.
Η νεαρή Σάνα Μπροντ χτίζει μια επιτυχημένη καριέρα στις μουσικές σκηνές της πόλης.
Αυτήν τη κρύα νύχτα, δίπλα στο Hamnkanalen – ένα από τα πολλά κανάλια που διασχίζουν τη πόλη – ένας  πλανόδιος ζωγράφος της χαρίζει ένα αποτρόπαιο και θλιβερό πορτρέτο, που η σκοτεινιά του φυλακίζει τη ματιά της.
Το ξάφνιασμα γίνεται  παρόρμηση και η Σάνα ορμά στο διαμέρισμα της, περνά  μια θηλιά στο λαιμό και δίνει τέλος στη μοναχική ζωή της. Γιατί;
Αυτό το «γιατί» θα αναλύσει η γεμάτη μουσική, μυστήριο και αναπάντεχες δόσεις χιούμορ, φετινή μας παράσταση, στον λιλιπούτειο «Πίσω χώρο», μπροστά σε 42 θεατές.

Σκηνοθεσία: Γιώργος Γιαννακόπουλος, Νίκος Σταματόπουλος.
Εικαστική επιμέλεια: Τατιάνα Γιόβα.  
Μουσική επιμέλεια: Γιώργος Γιαννακόπουλος.
Παίζουν οι: Νίκος Σταματόπουλος , Σοφία Αγγελικοπούλου ,
Γιώργος Γιαννακόπουλος, Ρενάτα Καπετανάκη και Ευαγγελία Μπέγα

 



ΠΑΙΔΙΚΗ – ΕΦΗΒΙΚΗ ΣΚΗΝΗ  

2 παραγωγές, μετά το Γενάρη 2022
Κάθε Κυριακή στις 12:00 και στις 3:00 μ.μ. (εναλλακτικά)
Διάρκεια: 70΄ χωρίς διάλειμμα

 
Αίσωπος ένας φίλος απ’ τα παλιά
του Νίκου Δαφνή
Μια φορά κι ένα καιρό … 600 χρόνια πριν τη γέννηση του Χριστού, στη Φρυγία, κάπου στα βάθη της Μικράς Ασίας, έζησε ένας δούλος, που τον έλεγαν Αίσωπο.
Ήταν πολύ μελαχρινός (Αίσωπος, στα αρχαία Ελληνικά σημαίνει Αιθίοπας), κοντούλης, ασχημούλης, τραυλός, και … κούτσαινε λιγάκι.
Για να γνωρίσουμε την πολυτάραχη ζωή του, κάναμε αυτήν την παράσταση.
Που είναι αφιερωμένη σε κάθε Άνθρωπο που οι δυσκολίες δεν τον λύγισαν, που πάλεψε σ’ όλη του τη ζωή για την ελευθερία, τη δικαιοσύνη, τη δημοκρατία και την αξιοπρέπεια.
Που προόδεψε, έγινε ευτυχισμένος και χρήσιμος στο κοινωνικό σύνολο
 

Ιστορίες του παππού Αριστοφάνη
του Δημήτρη Ποταμίτη
Τρεις κωμωδίες του Αριστοφάνη, που σήμερα γίνονται πιο επίκαιρες από ποτέ και οι στόχοι του μεγάλου ποιητή πιο ξεκάθαροι.
Ο αγαθός Τρυγαίος, που πάει στον Ουρανό για να ελευθερώσει την «ΕΙΡΗΝΗ».
Ο ειρηνόφιλος Δικαιόπολης, που τα βάζει με τους πολεμόχαρους «ΑΧΑΡΝΕΙΣ».
Ο αγαθός Χρεμύλος που μοιράζει στους δίκαιους τον «ΠΛΟΥΤΟ» που βρήκε.
Πρόσωπα-σύμβολα, εύκολα αναγνωρίσιμα στους θεατές κάθε μορφωτικού επιπέδου και κάθε ηλικίας, που θα μας ταξιδέψουν εκεί που η ειρήνη, η ελευθερία η δικαιοσύνη, η παιδεία και η δημοκρατία είναι κατακτήσεις και όχι … ευχές.

Και στις δυο παραστάσεις …
Σκηνοθεσία: Νίκος Δαφνής.  Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης και Νίκος Τσέκος.
Σκηνικά, κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη.   Φωτισμοί Παναγιώτης Μανούσης
Χορογραφία – κίνηση: Αλέξανδρος Χατζιάρας και Κων/να Σαραντοπούλου
Παίζουν οι: Κων/να Σαραντοπούλου, Γιώργος Γιαννακόπουλος, Νίκος Καραστέργιος, Νίκος Σταματόπουλος, Σοφία Αγγελικοπούλου, Αλέξανδρος Μαράκης -Μπούρκας

 
Πληροφορίες, καθημερινά στο 210 4816200  (09:00 – 15:00 και 17:30 – 21:00)
Καθώς και στο www.katoapotigefyra.gr
 ————————————————————————-
Επικοινωνία MME: 
Κωνσταντίνα Σαραντοπούλου 


Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.