Please enable JS

Θωμάς Σιέκας

Όλοι μας είμαστε ένας είδος ξεναγού στην χώρα της Δυστυχίας.

Γιατί αποδέχτηκες την πρόταση της Γεωργία Ανδρέου να παίξεις στην νέα της παράσταση «Φτιάξε τη δυστυχία σου μόνος σου»;

Η πρόταση της Γεωργίας ήρθε ακριβώς την περίοδο που είχα αφήσει την προηγούμενη δουλειά μου με σκοπό να κυνηγήσω τα “καλλιτεχνικά”. Το θεώρησα κάτι σαν σημάδι και δεν μπόρεσα να αρνηθώ! Επίσης, αφού την γνώρισα κατάλαβα ότι θέλω να συνεργαστώ με αυτόν τον άνθρωπο.

Μίλησέ μας για τον δικό σου ρόλο.

Δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος ρόλος είναι η αλήθεια. Όλοι μας είμαστε ένας είδος ξεναγού στην χώρα της Δυστυχίας. Δείχνουμε στο κοινό όλα τα αξιοθέατα της δυστυχίας, όλες τις συμπεριφορές με τις οποίες μας βάζουμε τρικλοποδιές και το προσκαλούμε να τις ασπαστεί.

Τι ιδιαίτερο θα έχει αυτή η παράσταση, ώστε να έρθουμε να την δούμε;

Για εμένα το πιο ιδιαίτερο είναι το ίδιο το θέμα. Το κείμενο. Ένας οδηγός δυστυχίας σε έναν κόσμο που έχει γίνει εμμονή το κυνήγι της ευτυχίας. Τι πιο ιδιαίτερο και ενδιαφέρον από αυτό;

Ιπτάμενος βιολόγος και νυν υποκριτής. Γιατί αυτό το “παρατσούκλι”;

Έτσι με αποκαλούν οι στενοί μου φίλοι. Βιολόγος γιατί έχω σπουδάσει βιολογία, υποκριτής γιατί έχω σπουδάσει υποκριτική στην σχολή θεάτρου “δήλος – Δήμητρα Χατούπη” και ιπτάμενος γιατί ανάμεσα σε αυτές τις δύο σπουδές εργαζόμουν ως αεροσυνοδός με σκοπό να μπορέσω να στηρίξω οικονομικά τις σπουδές μου στο θέατρο.

Πιστεύεις ότι οι καλλιτέχνες μετά απ΄ όλες τις κρίσεις της τελευταίας δεκαετίας θα έπρεπε να αλλάξουν τρόπο σκέψης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους σε σχέση με το παρελθόν;

Δεν νομίζω ότι είναι τόσο θέμα “καλλιτεχνών”. Τα δικαιώματα πρέπει να διεκδικούνται από όλους τους ανθρώπους και για όλους τους ανθρώπους. Όσοι περισσότεροι γίνουμε αυτοί που θα μιλάμε, τόσο λιγότεροι θα γίνονται αυτοί που μας έφεραν στην κατάσταση του να χρειάζεται να μιλήσουμε.

Πληροφορίες για την παράσταση:



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.