Please enable JS

Ιωάννα Δαρμή

Τα συμπλέγματα ανωτερότητας ή κατωτερότητας που φέρει ο άνθρωπος ή και ολόκληροι λαοί καλλιεργούν μόνο φθόνο και μίσος.

Γιατί δέχτηκες να παίξεις στην παιδική παράσταση “Το πιθάρι του Πυθαγόρα; 

Για μια επιτυχημένη παράσταση χρειάζονται λίγα και καλά συστατικά, μια καλή συνεργασία κι ένα καλό θεατρικό κείμενο. Έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν με την σκηνοθέτη Κωνσταντίνα Νικολαίδη γνώριζα από πριν το ύφος, την αισθητική και το αποτέλεσμα της δουλειάς. Στην συνέχεια, διαβάζοντας το “Πιθάρι του Πυθαγόρα” της Μαρίας Χίου «ταξίδεψα» στην Σάμο, γέλασα, συγκινήθηκα και χάρηκα για τον ωραίο λόγο , το χιούμορ και τα όμορφα μηνύματα που περνάει στο κοινό. 

Τι ιδιαίτερο έχει η δική σας παράσταση σας, ώστε να έρθουμε να την δούμε;

Η παράσταση μας έχει ψυχή, κέφι, συγκίνηση, χορό, τραγούδι, κοινωνικά μηνύματα και ιστορικές αναδρομές. Αποτελείται από μια ομάδα ανθρώπων πάνω και πίσω από την σκηνή με ταλέντο και όρεξη γι’αυτό που κάνουν.

Ο δικός σου ρόλος.

Ο ρόλος μου είναι η Νανώ. Είναι ένα κορίτσι περίπου 10 ετών που νιώθει έντονα την απουσία των γονιών της από το σπίτι, λόγω του φόρτου εργασίας που έχουν. Άθελα της, για να τους τραβήξει την προσοχή δημιουργεί μπελάδες κι ένα μεγάλο μπέρδεμα…

Πως νοιώθεις απέναντι στα φαινόμενα ρατσισμού (με όλες τις εκφάνσεις του), που έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια;

Ο ρατσισμός θεωρώ πως πηγάζει από την έλλειψη ανθρωπιστικής παιδείας. Υπάρχουν διάφορες μορφές όπως ο φυλετικός, ο θρησκευτικός, ο οικονομικός ρατσισμός. Τα συμπλέγματα ανωτερότητας ή κατωτερότητας που φέρει ο άνθρωπος ή και ολόκληροι λαοί καλλιεργούν μόνο φθόνο και μίσος. Εγώ λοιπόν, νιώθω αηδιασμένη και απογοητευμένη απ’αυτό το ανούσιο μίσος που κουβαλάνε άνθρωποι πνευματικά φτωχοί.

Πιστεύεις ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσης βρίσκουν τρόπους για να καταπατούν τα εργασιακά και τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Ναι και θεωρώ ότι δεν συμβαίνει μόνο σε περιόδους κρίσεις, ανέκαθεν εγίγνετο.

Πληροφορίες & προσκλήσεις για την παράσταση ΤΟ ΠΙΘΑΡΙ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΕΔΩ



Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.