Please enable JS

Ιώ Λατουσάκη

Η αγάπη μας αναγκάζει να σταθούμε στα πόδια μας και να αρχίσουμε πάλι να ζούμε.

Γιατί αποδέχτηκες την πρόταση του σκηνοθέτη Γιάννη Παναγόπουλου να παίξεις στην παράσταση του, “Calvero”;

Μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η επιλογή του έργου και ο τρόπος με τον οποίο είχε φανταστεί να αποδίδεται στο θέατρο. Από την αρχή αγάπησα το ρόλο που μου πρότεινε στο έργο και ποσό μάλλον την ιδέα του ότι θα τον προσεγγίζαμε βάσει της κινησιολογίας, της μουσικής και του ρυθμού, στοιχεία που θεωρώ απαραίτητα για να γίνει ο ήρωας τρισδιάστατος πρώτα στο μυαλό μου κι έπειτα στη σκηνή. Τον Γιάννη, τον θαυμάζω όπου τον έχω συναντήσει. Ως σκηνοθέτη, ηθοποιό και άνθρωπο.

Γιατί πιστεύεις ότι θα έπρεπε να δούμε την παράσταση;

Γιατί είναι μία ευχάριστη νότα μέσα σ’ αυτό που ζούμε. Ένα ουράνιο τόξο μέσα στην καταιγίδα. Με ήρωες που ισορροπούν ανάμεσα στη ζωή και στο θάνατο. Σ’ ένα χώρο μοναδικό που θυμίζει παλιό καμπαρέ.

Μίλησέ μας για το ρόλο σου.

Η Τέρρυ έχει σταματήσει το χρόνο και στερεί από τον εαυτό της τη ζωή. Μέχρι που η αγάπη την αναγκάζει να σταθεί και πάλι στα πόδια της. Από κείνη τη στιγμή και μετά αρχίζει να ζει.

Πως νοιώθεις απέναντι στα φαινόμενα ρατσισμού (με όλες τις εκφάνσεις του), που έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια;

Θλίψη, θυμό και ανάγκη για εξέγερση.

Elina Giounanli

Πιστεύεις ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσης βρίσκουν τρόπους για να καταπατούν τα εργασιακά και τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Θα ήθελα να πιστεύω πως όχι. Οι περίοδοι κρίσης προκαλούν πολλών ειδών ανισορροπίες με αποτέλεσμα να υπάρχουν αδικημένοι και στις δύο πλευρές μέχρι να επέλθει η απαιτούμενη ισορροπία.

Ποια θα είναι η επόμενή σου δουλειά στο θέατρο;

Στην επόμενη σεζόν θα συνεχίσω στη Μουσική Βιβλιοθήκη του Μεγάρου Μουσικής με την παράσταση Αβγώ σε σκηνοθεσία Στέλλας Σερέφογλου, ενώ πρόκειται να ανεβεί και ακόμα μια παράσταση, την οποία δεν μπορώ να αναφέρω προτού επισημοποιηθεί.

Πληροφορίες για την παράσταση Calvero στο Red Jasper Theater ΕΔΩ

Elina Giounanli


Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.