Please enable JS

«Οι 10 εντολές με τον Καραγκιόζη» – Προσφορά

Στείλτε μήνυμα στη σελίδα μας στο FB Art and Press με το όνομά σας, τον τίτλο της παράστασης και το email σας και κερδίστε την προσφορά για την πρεμιέρα:

1+1 εισιτήριο την Παρασκευή 8 Απριλίου

Από το θέατρο Σκιών Σπυρόπουλου

Το θέατρο σκιών Σπυρόπουλου, θα βρίσκεται στο θέατρο ‘‘Αλκμήνη’’ για
να παρουσιάσει για πρώτη φορά 3 σπάνιες παραστάσεις θεάτρου σκιών –
Καραγκιόζη για…μεγάλα παιδιά!!!
Ο Καραγκιόζης πιο επίκαιρος από ποτέ δίνει ζωή σε 3 από τις 10
εντολές και διδάσκει τα μεγάλα παιδιά στη σκηνή του Θεάτρου
Αλκμήνη 1/4, 7/4 & 15/4.
Ο Κώστας Σπυρόπουλος γιος , μαθητής και άξιος συνεχιστείς του
βετεράνου καραγκιοζοπαίχτη Θανάση Σπυρόπουλου, τραβά τον
μπερντέ και παρουσιάζει για 3 μόνο παραστάσεις πραγματικές ιστορίες
και γεγονότα μιας άλλης εποχής .
Ο καραγκιόζης με το δικό του μοναδικό τρόπο κάνει ιστορικές και
θρησκευτικές αναφορές και με τη χαρακτηριστική ένρινη φωνή του μας
παροτρύνει «Ου μοιχεύσεις, ου ψευδομαρτυρήσεις, ου φονεύσεις».
Και πράγματι η φιγούρα του, η αυθεντικότητα του και ο χαρακτήρας του
αυτή την εποχή μας είναι απαραίτητα περισσότερο από ποτέ .
Ημερομηνίες παραστάσεων : 1/4 “Το Θαύμα του Σταυρού”
8/4 “Οι Δύο Παπατζήδες”
15/4 “Η Κασσιανή” ***
Ώρα έναρξης : 8:00 μμ.
Τιμή εισιτηρίου 10€
Εισιτήρια μέσω viva.gr

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Πίσω από τον μπερντέ ο δεξιοτέχνης Καραγκιοζοπαίχτης Κώστας
Σπυρόπουλος.

Μουσική επιμέλεια: Πάνος Βέργος.
Παίζουν οι μουσικοί :
Πάνος Βέργος – Σαντούρι
Μπέττυ Χαρλαύτη – Τραγούδι, Ερμηνεία Κασσιανής.
Διονύσης Θεοδόσης – Κλαρίνο
Μανώλης Κόττορος – Βιολί, Τραγούδι
Κώστας Μήτσιος – Λαούτο, Τραγούδι
*Τον Ρόλο της Κασσιανής ερμηνεύει και τραγουδά η Μπέττυ Χαρλαύτη.

Σκηνοθεσία: Κώστας Σπυρόπουλος
Υπεύθυνη παραγωγής: Μαργαρίτα Δρακοπούλου
Επικοινωνία / Δημόσιες σχέσεις : Άντζυ Νομικού ( angienomikou@gmail.com)
Οι παραστάσεις είναι ‘‘ζωντανές’’ & όχι ηχογραφημένες & θα
συνοδεύονται από ζωντανή μουσική.



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.