Please enable JS

Οι String Demons διασκευάζουν Διονύση Σαββόπουλο.

To εκρηκτικό ντουέτο εγχόρδων String Demons μας ξαφνιάζει ακόμα μία φορά, με την προσέγγιση τους σε ένα από τα πιο ιστορικά τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου, την “Ωδή στον Γεώργιο Καραϊσκάκη”. 

Τραγούδι γράφτηκε στο Παρίσι, ανάμεσα στα οδοφράγματα του Μάη του 68, εμπνευσμένο από τον Τσε Γκεβάρα και περιλήφθηκε στο κλασικό “Περιβόλι του τρελού” που κυκλοφόρησε τον επόμενο χρόνο, έναν αξεπέραστο δίσκο του Σαββόπουλου. 

Οι String Demons δένονται με δυνατές παιδικές αναμνήσεις με το τραγούδι, καθώς το τραγουδούσαν με τη γιαγιά τους χωρίς να καταλαβαίνουν τότε το νόημα του τραγουδιού, που αποτελεί έναν ύμνο για τους επαναστάτες όλων των εποχών. Μέσα από αυτή την διασκευή επανασυνδέονται με την παιδικότητα τους με ώριμο και συνειδητό τρόπο, προλογίζοντας μια προσέγγιση και σε άλλα κλασικά τραγούδια του ελληνικού καταλόγου, που θα ακολουθήσει τους επόμενους μήνες, από την Melodica Art Productions. 

O Κωνσταντίνος και η Λυδία Μπουντούνη, το «δαιμονικό» ντουέτο εγχόρδων που δεν έχει αντίστοιχο στην ελληνική μουσική πραγματικότητα, έχουν ξεχωρίσει χάρη στην φαντασία των διασκευών τους αλλά και τη σύνδεση ετερόκλητων μουσικών ειδών και βέβαια με δικές τους συνθέσεις-τραγούδια που χαρακτηρίζονται από την διακριτή τους ταυτότητα και το προσωπικό τους στίγμα.

Στην μέχρι τώρα πορεία τους που ξεκίνησε μόλις το 2014 έχουν καταφέρει να σταθούν πανάξια δίπλα στα κορυφαία ξένα σχήματα του είδους με τους ανατρεπτικούς-ψυχαγωγικούς δίσκους και τις sold out παραστάσεις τους και στην Ελλάδα και το εξωτερικό έχοντας αποκτήσει φανατικό κοινό.  Έχουν εμφανιστεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στο Ηρώδειο, στο Παλλάς, σε πάρα πολλά θέατρα σκηνές, μουσεία, φεστιβάλ και έχουν πραγματοποιήσει επιτυχημένες περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό (Γερμανία, Ιταλία, Βέλγιο, Κύπρος, Νέα Υόρκη).

Ακούστε το στις ψηφιακές πλατφόρμες: 
https://orcd.co/odistongeorgiokaraiskaki
Ακολουθήστε τους String Demons:
Facebook | You Tube Instagram 



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.