Please enable JS

Ο μουσικός με τη βερμούδα στο Προεδρικό: Ιωάννης Στρατάκης που τα παπαγαλάκια τον βάφτισαν… αναρχοάπλυτο.

Η καριέρα του βιολιστή που επέστρεψε στην Ελλάδα το 2014 και τα εξαγορασμένα δημοσιογραφάκια της τηλεόρασης έσπευσαν να θεωρήσουν «αλληλέγγυο» που κηλιδώνει την γιορτή της Δημοκρατίας.

Από το πρωί της Δευτέρας προκλήθηκε ο… κακός χαμός στα ΜΜΕ με αφορμή την εμφάνιση ενός άνδρα στην χθεσινή δεξίωση για την 48η επέτειο της αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Όπως φάνηκε στις φωτογραφίες των φωτορεπόρτερς που βρίσκοντουσαν στο Μέγαρο για να καλύψουν την δεξίωσηήτανα ο εν λόγω άνδρας έφτασε στη δεξίωση φορώντας σαγιονάρες, βερμούδα και ένα ιδιαίτερα χαλαρό πουκάμισο.
Και ενώ όλοι αναζητούσαν την ταυτότητά του το μυστήριο λύθηκε και αποκαλύφθηκε το όνομά του. Πρόκειται για τον Ιωάννη Στρατάκη ο οποίος είναι ένας από τους κορυφαίους βιολιστές στη χώρα μας ενώ συμμετέχει στην Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ. Μάλιστα όπως φαίνεται και από το βιογραφικό του είναι ένας καλλιτέχνης με σπουδαίες σπουδές και μόρφωση, ενώ μιλά άπταιστα αρχαία Ελληνικά.

https://www.youtube.com/watch?v=UMWRyrcoz3k&t=27s

Αναλυτικά το βιογραφικό του:

Από το 1974 άρχισε να μελετά μουσική (βιολί και βιόλα) στην Ελλάδα, Ολλανδία, Μ. Βρεττανία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία κ.α. Τιμήθηκε με την υποτροφία «Μουσηγέτης» από τον Χ .Λαμπράκη. Μετά το τέλος των σπουδών του παρακολούθησε σεμινάρια μουσικής τεχνικής και ερμηνείας.

Παράλληλα παρακολούθησε πανεπιστημιακά προγράμματα διοίκησης καλλιτεχνικών οργανισμών (Amsterdam, Maastricht) και σεμινάριο ραδιο-τηλεοπτικής εκφώνησης (Amsterdam). Ίδρυσε και διηύθυνε φεστιβάλ κλασικής μουσικής (Flevoland, Ολλανδίας 2003-2004).

Έδωσε αμέτρητες συναυλίες ως κορυφαίος μουσικός ορχήστρας, μουσικός δωματίου και σολίστ κυρίως στο εξωτερικό όπου έζησε τα τελευταία 30 χρόνια. Δίδαξε βιόλα στην Μουσική Ακαδημία του Amsterdam/Hilversum. Υπήρξε συντάκτης του περιοδικού τύπου της Ελληνικής Κοινότητος Ουτρέχτης.

Στην Ελλάδα επέστρεψε το 2014 ως κορυφαίος βιολιστής της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ, της Καμεράτας ΜΜΑ, της Metropolitan Symphony Orchestra of Athens, μουσικός δωματίου και εκπαιδευτής της Ορχήστρας Νέων «ΜΟΥSA» του ΜΜ Θεσσαλονίκης.

Μετά από 25 χρόνια μελέτης της αρχαιοελληνικής προφοράς, από το 2015 έχει αρχίσει να παρουσιάζει σε μορφή θεατρικού αναλογίου και ως ακουστικά βιβλία κείμενα της αρχαιοελληνικής γραμματείας.

Μάλιστα ο κ. Στρατάκης τοποθετήθηκε για την εμφάνισή του στο Προεδρικό Μέγαρο και μέσα από τον λογαριασμό του στα social media. Όπως υποστήριξε πριν την δεξίωση είχε βρεθεί σε παραλία και οδήγησε επί 1,5 ώρα προκειμένου να φτάσει στην εκδήλωση. Ακόμη πρόσθεσε ότι στην συνέχεια φόρεσε το κοστούμι του, το οποίο δεν είχε φορέσει προηγουμένως για να μην το τσακαλώσει από τον ιδρώτα κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Η ανάρτηση στο Facebook:

«Νά ποὺ μετὰ ἀπὸ σχεδὸν 50 χρόνια ὑπηρέτης τῆς τέχνης ἔγινα διάσχημος γιὰ μιὰ παντόφλα.
Εἶδες ποὺ τελικὰ κανεὶς δὲν γνωρίζει τὴν τύχη του!
Γιὰ τὰ ψιλὰ γράμματα:
1) Δὲν ὑπῆρξα προσκελκλημένος στὴν ἑορτὴ τῆς ἀποκαταστάσεως
2) Ἦλθα πράγματι ἀπὸ τὴν παραλία ἀπ’ εὐθείας στὴν (ἐργολαβικὴ) ἐργασία μου, μὲ ὁδικὸ ταξίδι 1,5 ὥρας μέσα στὴν ντάλα γιὰ νὰ εἶμαι στὴν ὥρα μου
3) Δὲν θὰ φόραγα τὸ (κατὰ τὰ ἄλλα ὄμορφο) κοστούμι ἐργασίας διότι εἶναι ἀπὸ χονδρὸ χειμερινὸ ὑφασμα καὶ κοντὰ στὰ 60 μου δὲν ἀντέχω καὶ πολὺ τὴν ζέστη καὶ τὴν ὑγρασία. Ἄλλωστε ἂν τὸ φόραγα ἀπὸ πρὶν ἴσως νὰ τσαλακωνόταν ἀπὸ τὸν ἱδρῶτα.
4) Ὅταν φθάσαμε δὲν εἶχε κανεὶς σκεφθεῖ ὅτι μπορεῖ νὰ διψᾶμε. Μετὰ ἀπὸ ὥρα ἔφεραν νερὸ. Δυστυχῶς τὸ ἐναπόθεσαν στὴν νοτιοανατολικὴ πλευρὰ τοῦ κήπου, ἴσως 1+ χιλιόμετρο μακρυὰ ἀπὸ τὰ καμαρίνια τῶν «ἐργατῶν». Ἐκείνη τὴν πορεία πρὸς τὸ νερὀ κατέγραψε ὁ φακὸς, ὥρα ποὺ ὁ κόσμος -πλὴν ἐλαχίστων- δὲν εἶχα ἀκόμη δεχθεῖ ἐπισκέπτες. Θὰ ἔβγαινα νὰ ἀγοράσω νεράκι ἀπ’ ἔξω, ἀλλὰ γιὰ λόγους ἀσφαλείας τὰ ΑΔΤ μας κρατοῦσε ἡ ἀσφάλεια εἰσόδου, ἄρα δὲν μποροῦσα οὔτε νὰ βγῶ οὔτε νὰ ξαναμπῶ.
5) Σήμερα τὸ πρωῒ διαπίστωσα πὼς μοιάζω μὲ γνωστὸ δημοσιογράφο-συντάκτη ἐπίσης γνωστῆς ἐφημερίδας, ποὺ ὁ ἄνθρωπος βρῆκε τὸν μπελά του (ἐκτὸς τὸ δικό μου σοκ)
6) Λυποῦμαι ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ γιὰ τὸση ταραχή, δικαιολογημένη μερικῶς ἐὰν κανεὶς δὲν γνωρίζῃ πὼς ἡ φωτογραφία ἐλήφθη ἀρκετὰ πρὶν τὴν ἔναρξι τῆς ἐκδηλώσεως.
7) Λυποῦμαι ἐπίσης ποὺ ἔγινα ἀφορμὴ νὰ χυθῇ τόσο λεκτικὸ δηλητήριο στὸ διαδίκτυο.
Μὴν ἀνησυχῇτε ὅμως, τὰ κοστούμια μου εἶναι ὑπεράριθμα καὶ δὲν ὁδηγεῖς μὲ λουστρίνια, ἀλλὰ τὰ φέρνεις μαζί καὶ ντύνεσαι ὅταν πρέπει ὅπως πρέπει.
Ἄ! καὶ κάτι ἄλλο, τὴν Δημοκρατία δὲν τὴν κάνουν τὰ ροῦχα. Ρωτῆστε τὸν Κλεισθένη καὶ τὸν Περικλῆ γιὰ τὸ ποιά μάρκα κοστούμια προτιμοῦσαν. Ἐγὼ εἶμαι πιὸ κοντὰ μὲ τὴν σαγιονάρα… Καὶ ὄχι, δὲν πῆγα νὰ κάνω κάποια πολιτικὴ δήλωσι ἢ πρότασι. Εἶμαι μικρός καὶ ἱκανοποιημένος».

https://www.facebook.com/v3.2/plugins/post.php?app_id=&channel=https%3A%2F%2Fstaticxx.facebook.com%2Fx%2Fconnect%2Fxd_arbiter%2F%3Fversion%3D46%23cb%3Df1c9058cb6b3c64%26domain%3Dwww.protothema.gr%26is_canvas%3Dfalse%26origin%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.protothema.gr%252Ff3ea89ec17d8518%26relation%3Dparent.parent&container_width=600&href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fiostrat%2Fposts%2F6109042062445057&locale=en_GB&sdk=joey&show_text=false&width=552


Υπενθυμίζεται πως η φωτογραφία από την άφιξη του κ. Στρατάκη στο Προεδρικό σχολιάστηκε από τους «δικαστές» των ΜΜΕ, κυρίως στα τηλεοπτικά κανάλια, οι οποίοι μην μπαίνοντας στη διαδικασία να ψάξουν για το ποιος είναι έφτασαν στο σημείο να τον αποκαλέσουν «αναρχοάπλυτο» ενώ κάποιοι άλλοι ανέφεραν πως η εμφάνισή του κηλιδώνει την γιορτή της Δημοκρατίας.

Array