Γιατί αποδέχτηκες την πρόταση του Θοδωρή Βουρνά να παίξεις στη παράσταση του “la Ronde” του Schnitzler; “Μυθιστόρημα”
.Είμασταν σε ένα καφέ Μέτα από διακοπές,ξαφνικά ο Θοδωρής μου είπε για το la ronde πρώτα συζητήσαμε για το έργο και μετά μας ξύπνησε η επιθυμία να συνεργαστούμε ήταν κάτι που προέκυψε και με χαροποιεί!
Το la Ronde ότι είναι ενα πρωτοποριακό έργο για την εκαστοτε εποχή και παράλληλα προσεγγισιμο για την δίκη μας! Δεν έχουν αλλάξει και πολλά από τότε νιώθεις ότι έχει γραφτεί τωρα! λοιπόν…αφού το διαβασα είπα φύγαμε!Με εξιταρε το γεγονός οτι θα υποδυομουν τρεις ρόλους σε μια παράσταση.Τρία σε ένα; Μοναδικό!
Δύσκολο και συνάμα ενδιαφέρον! Τώρα, όταν διάβασα το έργο σκέφτηκα επιτέλους θα κάνω κωμωδία, ο κόσμος θα γελάσει.
Για μένα το γέλιο και το χιούμορ παίζουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή μου. Είναι στοιχεία που δεν λείπουν από την καθημερινότητα μου. Επομένως γιατί να λείψουν από την σκηνή;
Νιώθω ζωντανή όταν κάνω τους άλλους να γελάνε, νιώθω Εγώ!
Τέλος, όταν στο περιβάλλον που βρίσκεσαι είσαι με ανθρώπους που σου εμπνέουν εμπιστοσύνη σιγουριά και σεβασμό αρετές σπάνιες για την εποχή μας είναι αρκετά για έναν ηθοποιό να πει το ναι.
Το γεγονός να κανείς κάτι που σε εκφράζει είναι επιτυχία!
Τι πιστεύεις ότι έχει να μας πει ένα κείμενο του 1897, σήμερα το 2022;
Κοινωνικό στάτους και έλξη= έρωτας η μήπως όχι; Το λαροντ με μέσω της κωμμικοτητα των σκηνών διαπραγματεύεται αδιαμφισβήτητα τα παραπάνω. Οι εσωτερικές διαμάχες,τα ταμπού η διάκριση των δυο φύλων, η ενστικτώδης φύση του ατόμου καθώς και τα προσωπεία που ο υιοθετεί ο καθένας για να γίνει αρεστός παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο απασχολούσαν τότε αλλά απασχολούν και σήμερα! Όλα αυτά επιβεβαιώνουν την δύναμη που ασκεί η εξουσία στην έλξη.
Γιατί στην παράσταση σας μεταφέρεστε από την Αυστρία του 19ου, στην Ελλάδα του 20ου αιώνα;
Όσο πιο κοντά στην εποχή τόσο πιο πολύ το κοινό μπορεί να ταυτιστεί με αυτό που παρακολουθεί. Το έργο ο Θοδωρής Βουρνάς το προσέγγισε παίρνοντας μια γεύση από την εποχή του ’80 και του σήμερα και έτσι ήρθε πιο κοντά με τα ελληνικά κωμικά πρότυπα και στοιχεία της εποχής. Τα παράνομα ζευγάρια έγιναν υπαρκτά πρόσωπα της διπλανής πόρτας και ζωντάνεψαν επί σκηνής με έναν μη ρεαλιστικό κωμικοτραγικό χαρακτήρα, υποδηλώνοντας στον κόσμο πως αυτό είναι κάτι που μπορεί να συμβεί σε ένα φίλο τους ή ακόμα και στους ίδιους!
Τι σκέφτεσαι όταν διαβάζεις τη φράση του Οδυσσέα Ελύτη “Το παν είναι η ρότα σου κόντρα στην κοινωνία ετούτη ”;
Χμ… Διαβάζοντας αυτή τη φράση το “το παν είναι η ρότα σου κοντρα στην κοινωνία ετούτη”, σκέφτομαι όλες τις φορές εκείνες που ο άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με αυτό που θέλει να κάνει – είναι και με αυτό που πρέπει να είναι- σύμφωνα με τα κοινωνικά-προσωπικά του πρότυπα! Όμως, όταν ο άνθρωπος απεγκλωβιστεί από τους δικούς του φραγμούς τότε θα νιώσει πραγματικά ελεύθερος και δυνατός να ζήσει και να χαράξει τη δική του πορεία, τη δική του διαδρομή, αυτή που εκείνος έχει δημιουργήσει και όχι αυτό που έχουν οραματιστεί οι άλλοι! Πηγαίνοντας κόντρα στις επιθυμίες, πέποιθησεις των άλλων, έχουμε την ευκαιρία να καταλάβουμε ποιοι πραγματικά είμαστε, να συνδεθούμε με τον ανώτατο εαυτό μας και κατ’ επέκταση με τους άλλους!
Το να παλεύουμε για αυτό που έχουμε ονειρευτεί και αγαπάμε είναι ρίσκο ενάντια στα ΠΡΕΠΕΙ!
Πληροφορίες για την παράσταση:
Το Art and Press δημιουργήθηκε με σκοπό την πολιτική, πολιτιστική και πολύπλευρη ενημέρωση των πολιτών. Πίσω από τη λειτουργία του Art and Press υπάρχει μία ομάδα «ανήσυχων» ανθρώπων, που προέρχονται από διάφορους κοινωνικούς χώρους, στους οποίους προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν εθελοντικά όπου και όσο μπορούν. Η κοινή αγάπη των μελών της ομάδας μας για την πολιτική, τον πολιτισμό και γενικά την ενημέρωση, είναι η κινητήρια δύναμη για την παρακολούθηση, καταγραφή και παρουσίαση σε όλους εσάς, όσων συμβαίνουν. Δεν μας καθοδηγεί κανείς, δεν μας χρηματοδοτεί κανείς και ως εκ τούτου παραθέτουμε τα γεγονότα όπως ακριβώς λαμβάνουν χώρα. Η πορεία του Art and Press είναι συνεχόμενα και ραγδαία ανοδική όσον αφορά την προσέλκυση επισκεπτών / αναγνωστών τόσο στην κύρια ιστοσελίδα όσο και στο κανάλι του Youtube.