Please enable JS

Σταύρος Βόλκος

Το μιούζικαλ για εμένα αποτελεί την κορωνίδα του θεάτρου καθώς συνδυάζει πρόζα, χορό & τραγούδι.

Ποιοί ήταν οι λόγοι που σε έκαναν να δεχτείς να παίξεις την μουσική παράσταση, THE PHANTOM OF THE OPERA, μιούζικαλ σε περιοδία;

Η συγκεκριμένη παράσταση έγινε  αιτία για  να ασχοληθώ επαγγελματικά με το μουσικό θέατρο, μετά την ολοκλήρωση των σπουδών μου πάνω από στην διοίκηση επιχειρήσεων. Γύρισα λοιπόν πάλι πίσω στα θρανία, αυτή τη φορά στο Mountview Academy του Λονδίνου. Είναι μια παράσταση που με έχει σημαδέψει όπως καταλαβαίνετε. Ο άλλος λόγος που με παρότρυνε να συμμετάσχω σε αυτή τη  περιοδεία είναι το γεγονός ότι το συγκεκριμένο είδος θεάτρου δεν είναι καθόλου διαδεδομένο στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής. Κατά κάποιο τρόπο όλοι οι συντελεστές στην μεγάλη αυτή παραγωγή, νιώθουμε ότι έχουμε αναλάβει ένα είδος αποστολής θα έλεγα, την μύηση του κοινού στο συγκεκριμένο  είδος θεάτρου μέσο μιας τόσο σημαντικής παράστασης. 

Μίλησε μας για τον δικό σου ρόλο.

Οι ρόλοι μου στο συγκεκριμένο έργο είναι δύο και εκ διαμέτρου αντίθετοι.

 Monsieur Le Fevre, παραγωγός και ιδιοκτήτης της όπερας στην οποία διαδραματίζεται το έργο. Ένας έξυπνος αλλά όχι και τόσο θαρραλέος άνθρωπος. Μόλις αντιλαμβάνεται την έντονη παρουσία μιας σκοτεινής και επικίνδυνης προσωπικότητας που διαμένει στην όπερα του, αποφασίζει να την πουλήσει σε δύο επιχειρηματίες, με το πρόσχημα της συνταξιοδότησης, προκειμένου να διαφύγει τον κίνδυνο. 

Gendarme, ένας  θαρραλέος αξιωματικός της Γαλλικής αστυνομίας, ορκισμένος να πιάσει το “φάντασμα της όπερας” προκειμένου να λογοδοτήσει για τα εγκλήματα τα οποία διέπραξε.

Τι πιστεύεις ότι έχει να μας πει σήμερα το φάντασμα της όπερας ως κείμενο.

 Το φάντασμα της όπερας, ο άνθρωπος αυτός για όσους έχουν μελετήσει το έργο και γνωρίζουν, μεγάλωσε σε συνθήκες απόλυτης βίας και κακοποίησης. Ως εκ τούτου ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τους ανθρώπους με τους οποίους συνυπάρχει είναι βίαιος, τόσο που φτάνει μέχρι του σημείου να διαπράξει φόνο. Η βία και η καταπίεση είναι ένα φαινόμενο το οποίο μαστίζει τη σημερινή κοινωνία μας και αυξάνεται δραματικά κυρίως στις νεαρές ηλικίες. Μιλώντας για καταπίεση, θα ήθελα να αναφερθώ στην πρωταγωνίστρια του έργου την Christine Daae, μια νεαρή κοπέλα με καλλιέργεια και ήθος που βρίσκεται εγκλωβισμένη μεταξύ της φιλονικίας δύο ισχυρών ανδρών, του Raoul Vicomte de Chagny και του Phantom of the Opera. Και οι δύο την διεκδικούν για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, φτάνουν όμως στο σημείο να την χρησιμοποιήσουν ως υποχείριο  προκειμένου να εκπληρώσουν τους στόχους και τις φιλοδοξίες τους. Η ίδια προσπαθεί να υψώσει ανάστημα και να διεκδικήσει την το δικαίωμα της επιλογής σε μια ανδροκρατούμενη κοινωνία. 

Την προηγούμενη χρονιά έπαιξες στην παράσταση το Δάκρυ της Παναγίας ένας ύμνος για την Σμύρνη, σε σκηνοθεσία Μενέλαου Τζαβέλλα. Ποια ήταν η εμπειρία σου πάνω σε ένα Ιστορικό κείμενο;

Το Δάκρυ της Παναγίας, όπως έχω ξαναπεί, είναι μια από τις πιο αξιόλογες συνεργασίες μου με εξαιρετικούς συναδέλφους που με δίδαξαν με το ταλέντο και το ήθος τους. Ένα πολύ σημαντικό έργο από τον συγγραφέα Θανάση Σταυρόπουλο που πραγματεύεται ιστορικά και θρησκευτικά γεγονότα που συγκλόνισαν και ταυτόχρονα άλλαξαν την ιστορία της ανθρωπότητας. Είναι μεγάλη  τιμή και ευθύνη να υποδύεσαι ιερά πρόσωπα που έζησαν και περπάτησαν δίπλα στον θεάνθρωπο. Χρειάστηκε να γίνουν πολύωρες πρόβες, κάτω από την καθοδήγηση του σκηνοθέτη Μενέλαου Τζαβέλλα, έτσι ώστε το να μπορέσουμε να αποδώσουμε με ακρίβεια και σεβασμό τα ιστορικά γεγονότα. Ο ανθρώπινος πόνος είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ίδια τη ζωή, όπως ακριβώς τον τραγούδησε η Κατερίνα Κορου και όμως μέσα από την απόλυτη καταστροφή και εκεί που όλοι είναι πεπεισμένοι ότι το κακό για μια ακόμη φορά  θριάμβευσε, έρχονται η ανάσταση και τα παρηγορητικά λόγια της Παναγίας, δια στόματος Γεωργίας Ζωή, για να αναπτερώσουν το ηθικό των θεατών, να δώσουν ελπίδα και δύναμη.

Μεταξύ μιούζικαλ και πρόζας, ποια θα ήταν η κατεύθυνση του βέλους σου;

Το μιούζικαλ για εμένα αποτελεί την κορωνίδα του θεάτρου καθώς συνδυάζει την πρόζα ,το χορό και φυσικά το τραγούδι. Όπως ακριβώς το αρχαίο Ελληνικό δράμα που στόχο έχει την καλλιέργεια και την ίαση του νου και της ψυχής.

Βιογραφικό:

2022-2023 « The Phantom of the opera musical» », A.L.Webber , Σκηνοθεσία: Stephen
Barlow, Μουσική Διεύθυνση: Micheal England, Χορογραφίες: Ewan Jones,, Θέατρο:
Christmas Theater, Μέγαρο Μουσικής, Θεσσαλονίκης.
2022 «Το ΔΑΚΡΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ- ΕΝΑΣ ΥΜΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΜΥΡΝΗ » του Θανάση
Σταυρόπουλου, Σκηνοθεσία: Μενέλαος Τζαβέλλας, Παραγωγή: Διώνης Αίνιγμα, Θέατρο
Αλκμήνη.
2022 «Medea and Other Friends I Made In Athens» του Γιάννη Χονδροκούκη, Σκηνοθεσία:
Δημήτρης Παναρετάκης, Μουσική: Δημήτρης Παναρετάκης, Γιάννης Χονδροκούκης,
Χορογραφίες: Ελβίρα Μπαρτζόκα, Κοστούμια: Ιωάννα Grand, Koilon Productions.
2021«ΕΓΩ Η ΛΕΝΓΚΩ» του Βασίλη Γιαννόπουλου, Σκηνοθεσία: Κατερίνα Μαντέλη,
Σύνθεση: Αρετή Κοκκίνου, Σκηνικά- Κοστούμια: Ιωάννα Κατσιαβού, Διώνης Αίνιγμα.
2019-2020 « The Phantom of the opera musical» », A.L.Webber , Σκηνοθεσία: Stephen
Barlow, Μουσική Διεύθυνση: Micheal England, Χορογραφίες: Ewan Jones,, Θέατρο:
Christmas Theater.
2018-2019«BEATY AND THE BEAST musical», Σκηνοθεσία – Διασκευή: Μαριάννα Τόλη,
Μουσικές ενορχηστρώσεις – Μουσική Διδασκαλία: Αλέκος Μπαζάνης,
Χορογραφίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν, Θέατρο Βασιλάκου
2017-2018 «O Moλυβενιος Στρατιώτης the musical», Σκηνοθεσία – Διασκευή: Μαριάννα
Τόλη, Μουσικές ενορχηστρώσεις – Μουσική Διδασκαλία: Αλέκος Μπαζάνης,
Χορογραφίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν, Θέατρο Βασιλάκου
2016-2017 «Ρωμαίος και Ιουλιέτα» ,Σκηνοθεσία – Διασκευή:  Δημήτρη Λιγνάδη,
Μουσική: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος, Χορογραφία: Πωλίν Ούγκε, Θέατρο Pantheon.
2016-2017 «Ο Μικρός Πρίγκιπας the musical», Σκηνοθεσία – Διασκευή: Μαριάννα Τόλη,
Μουσικές ενορχηστρώσεις – Μουσική Διδασκαλία: Αλέκος Μπαζάνης,
Χορογραφίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν, Θέατρο Βασιλάκου
2015-2016 «Η ΠΑΠΛΩΜΑΤΟΥ the musical», Σκηνοθεσία – Διασκευή: Μαριάννα Τόλη
Μουσικές ενορχηστρώσεις – Μουσική Διδασκαλία Αλέκος Μπαζάνης,
Χορογραφίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν, Θέατρο Βασιλάκου
2015-2016 «Billy Elliot The Musical», Σκηνοθεσία: Δημήτρη Λιγνάδη, Μουσική: Elton
John,Ε Χορογραφία: Δημήτρης Παπάζογλου, Μουσική Διεύθυνση: Γιάννης
Χριστοδουλόπουλος, θέατρο Παλλάς
2014-2015 Χάνσελ και Γκρέτελ: Το μυστικό του Σοκολατόδεντρου. Συγγραφέας: Έρση
Νιαώτη, Σκηνοθεσία-Επιμέλεια κειμένου: Σταύρος Στάγκος. Μικρό Παλλάς
2014  «Mιούζικαλ Αnnie» Σκηνοθεσία: Θέμιδας Μαρσέλλου, Μουσική Διεύθυνση: Γιάννης
Αντωνόπουλος, Χορογραφία: Άννα Αθανασιάδη, , Θέατρο Ακροπόλ
2012 «O Moλυβενιος Στρατιώτης the musical», Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, Σκηνοθεσία –
Διασκευή: Μαριάννα Τόλη, Μουσικές ενορχηστρώσεις – Μουσική Διδασκαλία: Αλέκος
Μπαζάνης, Χορογραφίες: Αλέξανδρος Κουζίτσκιν, Θέατρο Gloria
2011«Η Παναγία των Παρισίων» ΟΥΓΚΩ ΒΙΚΤΩΡ, Σκηνοθεσία: Χάρης Βορκάς, Μουσική
Διεύθυνση: Γιώργος Νίαρχος, Χορογραφίες:  Όλια Στεφανίδου, Θέατρο Ορφέας.
2011 «Αριστοφάνους 11» Σπείρα Σπείρα, Σκηνοθεσία: Σταμάτης Κραουνάκης,
Χορογραφίες: Φωκάς Ευαγγελινός , Ελληνικός Κόσμος.

2010-2011«The Emperor», Σκηνοθεσία: Tessa Clark,David Allan. English Theatre Club.
2010 «O ΤΡΕΛΑΝΤΩΝΗΣ», Πηνελόπης Δέλτα, » Σκηνοθεσία: Γλυκερία Καλαϊτζή, Θέατρο
Ορφέας.
2007-2009 « 2 ΤΡΕΛΟΙ-ΤΡΕΛΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ », Mel Brooks, Σκηνοθεσία: Σταμάτη
Φασουλή, Μουσική Διεύθυνση: Α.Πρίφτη, Χορογραφίες: Δ.Παπάζογλου, Θέατρο Αλίκη.
2004 « COMPANY », S.Sondheim, σκηνoθεσία M.Burnside, Μουσική Διεύθυνση: L.Perkins,
Χορογραφίες:  K.Edwards, Λονδίνο.
2003 « MUCH ADO ABOUT NOTHING», Ο.Σαίξπηρ, Σκηνοθεσία :J.Branagh, Λονδίνο.
2003 « ROMEO & JULIET », Ο.Σαίξπηρ, Σκηνοθεσία :J.Branagh, Λονδίνο
2003 « IS THERE LIFE AFTER HIGH SCHOOL », Keyes, σκηνoθεσία I. Good, μουσική
διεύθυνση P.Sadey, Λονδίνο .
2002 « ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Ο ΠΟΘΟΣ », Τ.Oυίλλιαμς, σκηνoθεσία C.Harvey, Λονδίνο.
2000 « JOSEPH & THE AMAZING TECHNICOLOR DREAM COAT », A.L.Webber.
Σκηνοθεσία- Χορογραφίες:  G.Gregory, Μουσική Διεύθυνση: A.Πρίφτης , Θέατρο
Κάτια Δανδουλάκη
ΣΙΝΕΜΑ
Ευτυχία
 2019 Eλληνική ταινία,
Σκηνοθεσία: Άγγελος Φραντζής 
Σενάριο: Κατερίνα Μπέη
Παραγωγή: Διονύσης Σαμιώτης
Μουσική: Μίνως Μάτσας
Μοντάζ: Λάμπης Χαραλαμπίδης
Memory Reloaded 2013
Ταινία μικρού μήκους/Επιστημονική φαντασία
Σκηνοθέτες: Πάνος Παππάσ, Despina Charalampοus
Κινηματογράφος: Ιοάν Μέλτζέρ
Παραγωγός: Νίκος Μουστάκας
Σενάριο: Despina Charalampοus

2009 «ΚΑΡΜΑ» , σκην.Στάμος Tσάμης ,Τηλεοπτική σειρά ΑΝΤ1
2008 «AMORE MIO» ,σκην.Στ.Μανωλά ,Τηλεοπτική σειρά ALPHA
2007 « ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ »,σκην. Ν.Κρητικός Τηλεοπτική σειρά ΑΝΤ1
2005<<DREAM SHOW THE THEATRE>> GUEST ,σκηνoθεσία Γ. Κακλεας. ALPHA tv.

2023 «Alpha Bank» διαφημιστικό σποτ
2017 «AVIN Κερδίζω» διαφημιστικό σποτ
2013 «ETHNIKI ASFALISTIKI>> διαφημιστικό σποτ
2012 « ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ guru» VODAFONE διαφημιστικό σποτ
2011 «Pame diakopes.gr» Αθήνa διαφημιστικό σποτ
2010 «ΣΗΜΑ ΚΑΜΠΑΝΑ 2» COSMOTE, διαφημιστικό σποτ
2009 «ΣΗΜΑ ΚΑΜΠΑΝΑ» COSMOTE, διαφημιστικό σποτ
2009-2010 «ΧΩΡΙΟ» Λαδί Μινέρβα, διαφημιστικό σποτ
2008 « Περατικός » κατάστηματα οικοδομικών υλικών, Κύπρος διαφημιστικό σποτ
2008 « CYTA » τηλεποικινωνίες , Κύπρος διαφημιστικό σποτ
2008 « ING » ,Aσφαλιστική, Αθήνα διαφημιστικό σποτ
2007 « Κουνινιώτης », Aποξηραμένα Φρούτα, Αθήνa διαφημιστικό σποτ
2006-2007 « IKEA », Christmas Music Spot,Τραγούδι, Αθήνα διαφημιστικό σποτ
2005 « AEΡΟΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΛΤΑ », Μουσικό σποτ , Τραγούδι,DNA, Αθήνα

Συναυλία με την χορωδία ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ, αφιέρωμα στο Μάνο Χατζηδάκη, μουσική
διεύθυνση Α.Πρίφτης.
Συναυλία με το μουσικό σύνολο « CANTABILE» .
Χριστουγεννιάτικο Κονσέρτο , Ορχήστρα Δήμου Xαλκίδας , μουσική διεύθυνση Π.Πρόκος.
Συναυλία στην Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς μουσική διεύθυνση Π.Πρόκος
Συναυλία με την «Ορχήστρα της Χαλκίδας», Χαλκίδα, Κάστρο, στα πλαίσια Φεστιβάλ
τραγουδιού με τη Μαντώ, μουσική διεύθυνση Π.Πρόκος
«100 Χρόνια από την Ίδρυση της Τράπεζας Πειραιώς» , εκδήλωση , μουσική διεύθυνση
Γ.Νιάρχος ,
Συναυλία με την Ορχήστρα Ποικίλης Μουσικής Δήμου Κηφισιάς, μουσική διεύθυνση
Π.Πρόκος.
ΣΠΟΥΔΕΣ:
2001- BA in business Administration, University of Laverne, Athens Campus.
2003 – Diploma στο Χώρο του Μουσικού Θεάτρου , Ακαδημία Mountview, London.
2003 – MA στο Χώρου του Μουσικού Θεάτρου, University of East Anglia. London.
2007 Σεμινάριο Υποκριτικής από τη Λόρνα Μάρσαλ, “Χαρακτήρας και στύλ”, 25 ωρών,
Θέατρο Εργαστήρι.
ΜΟΥΣΙΚΗ:
Tenor: Range bottom G to Top C

Array