Please enable JS

Σταύρος Σαλαμπασόπουλος: “Καλώς όρισες έρωτα”

Διασκευή της μεγάλης επιτυχίας των Γιώργου Μουζάκη & Γιάννη Φερμάνογλου
O Σταύρος Σαλαμπασόπουλος ερμηνεύει το αγαπημένο τραγούδι «Καλώς όρισες
έρωτα» σε μουσική του συνθέτη των μεγάλων επιτυχιών Γιώργου Μουζάκη και

στίχους Γιάννη Φερμάνογλου, με μία πρωτότυπη
διασκευή του Ζαχαρία Μουζάκη, σε παραγωγή του
“The Greenhouse Project”.
Ένα από τα πιο δημοφιλή τραγούδια των δεκαετιών
’60 και ’70 με ξεχωριστή διαχρονικότητα, που βγήκε πρώτο στο διαγωνισμό
τραγουδιού Θεσσαλινίκης το 1967, αποκτά νέα διάσταση και ταξιδεύει πάλι με νέο
ήχο και την υψηλού επιπέδου ερμηνεία του καταξιωμένου λυρικού ερμηνευτή.
Ο Σταύρος Σαλαμπασόπουλος προσεγγίζει εύστοχα ένα εμβληματικό τραγούδι
καλής διάθεσης που υμνεί την μεγαλύτερη δύναμη ανατροπής στον κόσμο των
ανθρώπων.
Ερμηνεύει λιτά, με εκφραστικότητα και συναισθηματική δύναμη αποδίδοντας
αβίαστα τη χαρά και την ελπίδα που διαπνέει τη μουσική και τα λόγια του «Καλώς
όρισες έρωτα».
Το τραγούδι «Καλώς όρισες έρωτα» κυκλοφορεί ψηφιακά από το Ogdoo Music
Group και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες :
https://orcd.co/kalosoriseserota
Δείτε το Official Music Video στο YouTube:

https://bit.ly/3MIC4gO

Στίχοι:
Καλώς όρισες έρωτα
με τα κρίνα στα χέρια
με το γέλιο, την άνοιξη
με το φως, με τα αστέρια

Καλώς όρισες έρωτα
καλώς ήρθες χαρά μου
γιατί εσύ μου ζωντάνεψες
τα νεκρά όνειρά μου

ΟΓΔΟΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Ε.Π.Ε.
Ερμού 1 (Είσοδος από Χλόης 79), Μεταμόρφωση Αττικής, 144 52
Τηλ. 210-2819090, Fax 210-2815541
info@ogdoo.gr, www.ogdoo.gr

Καλώς όρισες έρωτα
κι αυτό μόνο με φτάνει
για να ρίξουμε άγκυρα
στης καρδιάς το λιμάνι

Credits:
Κλαρίνο: Βαγγέλης Βασιλείου
Κιθάρες: Ευριπίδης Ζεμενίδης
Contra Bass: Παρασκευας Κίσος
Βιολί: Σέργιος Χρυσοβιτσάνος
Ακκορντεόν: Ντίνος Χατζηιορδάνου

Ηχοληψία – Mixing: Βερόνα Αντύπα
Ηχογράφηση: Studio Echo
Mastering: Ανέστης Ψαραδάκος @ Athens Mastering
Παραγωγή: The Greenhouse project
Φωτογράφος: Βάσω Φύτρου
Καλή ακρόαση,
Ogdoo Music Group



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.