Please enable JS

«Λίστα Κικίλια»: Άλλα 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ

Καμπάνια με το… αζημίωτο υπέρ του εμβολιασμού, με κονδύλι από το υπουργείο Υγείας.

Μετά την ολοκλήρωση της λίστας Πέτσα σειρά παίρνει η “λίστα Κικίλια”, η οποία έρχεται να μοιράσει το ποσό των 18,5 εκατομμυρίων ευρώ σε μέσα ενημέρωσης για τη σωστή πληροφόρηση των πολιτών για τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, η απόφαση για τη δέσμευση του ποσού που θα δοθεί σε κανάλια, ραδιόφωνα, έντυπα και ιστοσελίδες, δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια την παραμονή των Χριστουγέννων και επισημαίνει ότι το ποσό αυτό θα δοθεί για «την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορονοιού covid-19 και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορονοιού covid-19 στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης».

Η διαφορά της τωρινής καμπάνιας με τη λίστα Πέτσανείναι πως αυτή τη φορά το κονδύλι της δαπάνης είναι από το υπουργείο Υγείας. 

Η παροχή των υπηρεσιών, το ποιος, δηλαδή, θα αναλάβει τη δουλειά, θα αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης, σύμφωνα με το άρθρο 74 με τίτλο «Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού COVID -19» που ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες.

Στην απόφαση της παραμονής των Χριστουγέννων αναφέρεται ότι η σύμβαση θα έχει ως αντικείμενο:

α) το σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοποθέτησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.

β) τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.

 


Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.