Γιατί πιστεύεις ότι έχουν τέτοια επιτυχία οι Άγριες Μέλισσες;
Το πρώτο, γι΄ αυτήν την επιτυχία, είναι το κείμενο της Μελίνας Τσαμπάνη που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Πράγμα πολύ δύσκολο.
Το δεύτερο είναι οι ίδιοι οι ηθοποιοί, που οι περισσότεροι είναι άφθαρτοι σε σχέση με την τηλεόραση. Οι περισσότεροι έχουμε κάνει λίγα πράγματα στην τηλεόραση και κάποιοι καθόλου.
Έχουμε λοιπόν μία διαφορετική πορεία στο χώρο της υποκριτικής, βάση μας είναι το θέατρο. Έχουμε μία άλλη οπτική στα πράγματα κι άλλες διαδικασίες δομής ενός χαρακτήρα.
Το τρίτο είναι η σκηνοθετική ομάδα που αποτελείτε από τους Σπύρο Μιχαλόπουλο, τον Σταμάτη Πατρώνη και τον αρχηγό όλου του εγχειρήματος Λευτέρη Χαρίτο, που χρειάστηκαν τέσσερις μήνες κάστινγκ για να καταλήξουν στην τελική ομάδα των ηθοποιών. Είναι και οι τρεις θαυμάσιοι!
Και στο τέλος φυσικά είναι η παραγωγή, δηλαδή ο Κύριος Καραγιάννης που έχει ρισκάρει πολλά χρήματα και μπράβο του. Ελπίζω να γίνει παράδειγμα προς μίμηση και για άλλους παραγωγούς. Το θέλει, το έχει ανάγκη, η χώρος μας.
Εμείς το “κοροϊδεύουμε” λίγο. Λέμε ότι δεν κάνουμε ένα καθημερινό σήριαλ, αλλά ότι κάνουμε ένα σήριαλ που παίζεται καθημερινά. Χαριτολογώντας.
Ναι μεν είναι ένα καθημερινό σήριαλ, όλοι μας όμως στο γύρισμα δουλεύουμε με τέτοιο τρόπο λες και είναι εβδομαδιαίο.
Μπορεί να υπάρχουν λαθάκια, ελλείψεις, αλλά πάνω απ’ όλα υπάρχει μία τιμιότητα πίσω από αυτό, σε όλους τους τομείς.
Μάλλον ο κόσμος είχε ανάγκη να δει τελικά κάτι διαφορετικό από ότι βλέπει τα τελευταία 10-15 χρόνια, αν εξαιρέσεις “Το Νησί” χωρίς να αφορίζω ότι έχει γίνει μέχρι τώρα. Δεν ανακαλύψαμε τώρα ξαφνικά εμείς την πυρίτιδα. Απλώς όλα έχουν και θέλουν το σωστό χρόνο τους.
Και κλείνω με το, ότι είναι ένα κείμενο αμιγώς ελληνικό, μια ιδέα της Μελίνας Τσαμπάνη (σεναριογράφου της σειράς) και του Πέτρου Καλκόβαλη.
Κι αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο καλό που συμβαίνει.
Οι ιστορίες που υπάρχουν στις Μέλισσες είναι καθημερινές, που συμβαίνουν και σήμερα. Με διαφορά την ηθικής της εποχής. Η μοιχεία για παράδειγμα, τότε ήταν εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα. Γινότανε “κατά κόρον”, για να λέμε την αλήθεια, αλλά ίσως το έκρυβαν πάρα πολύ καλά. Τώρα γίνεται και δεν έχουμε πρόβλημα να το γνωστοποιήσουμε.
Όσοι μου μιλάνε στο δρόμο λένε «ότι είναι μια εξαιρετική δουλειά και πως όλοι είμαστε εξαιρετικοί. Κάνουμε πως και πως να επιστρέψουμε σπίτι να δούμε την σειρά.» Πολλοί λένε μάλιστα ότι είχαν χρόνια να ανοίξουν την τηλεόραση τους και ότι οι Άγριες Μέλισσες τους έκανε να την ανοίξουν πάλι. Δυσκολεύομαι να τους πιστέψω πολλές φορές αλλά για να το λένε…!Σε όλους εκείνους λοιπόν έχουμε τώρα μια μεγάλη υποχρέωση. Να συνεχίσουμε με αμείωτο ρυθμό να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, καμία έκπτωση.
Πέρα από τα χιουμουριστικά στοιχεία που έχει ο ρόλος του «Παναγιώτη», τι πιστεύεις για την εποχή και την σχέση του με την «Βιολέτα», Θεοφανία Παπαθωμά και τον κουρέα, τον Γιώργο Ηλιόπουλο.
Ο ¨Παναγιώτης¨ είναι ο καφετζής του χωριού που φυσικά γνωρίζει τους πάντες και τα πάντα που συμβαίνουν στο χωριό. Είναι ένας απλός καλοκάγαθος χαρακτήρας που παλεύει μέρα νύχτα για το μεροκάματο. Δεν είναι κουτός. Ίσως σε κάποιες στιγμές του να είναι και λίγο πονηρός, με λίγα λόγια είναι ένας άνθρωπος της δύσκολης εκείνης εποχής που προσπαθεί να επιβιώσει όχι όμως εις βάρος άλλον συνανθρώπων του. Είναι υπέρμαχος του Βασιλιά πράγμα που τον φέρνει σε κόντρα με τον ξάδερφο του τον Προκόπη (Γιώργος Ηλιόπουλος), που είναι αριστερός. Όμως έχουν μια βαθιά αγάπη ο ένας για τον άλλον. Την Βιολέτα (Θεοφανία Παπαθωμά) την αγαπάει πολύ, θα έκανε τα πάντα για εκείνη γιατί εκτιμά βαθιά ότι του δίνει δουλειά κι ότι τον εμπιστεύεται τυφλά. Στην πραγματική μας ζωή υπάρχει μια φιλία και μια βαθιά αγάπη μεταξύ μας. Είμαστε της ίδιας γενιάς. Είμαστε και οι τρεις ανοιχτοί σε αυτο το παιχνίδι, που κάνουμε μεταξύ μας. Το γουστάρουμε πολύ, προτείνει ο ένας στον άλλο πράγματα την ώρα του γυρίσματος κι αυτό για μένα είναι και η ουσία της δουλειάς μας.
Ποιοί είναι οι λόγοι που οδήγησαν σε τέτοια επιτυχία τους «12 Ενόρκους», ώστε να μπορεί να συνεχίζει 6η χρονιά;
Είναι ένα κείμενο που είναι πάρα πολύ σωστά δομημένο.
Η ιστορία του έργου είναι τόσο ενδιαφέρουσα που μπορεί και κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή από την αρχή μέχρι το τέλος.
Η παράσταση έχει σκηνοθετηθεί εξαιρετικά από την Κωνσταντίνα Νικολαΐδη.
Οι ηθοποιοί που είμαστε εδώ, αν εξαιρέσω εμένα, είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλον. (γέλια)
Μετά από 6 χρόνια έχουν αλλάξει πια όλοι οι ηθοποιοί. Δεν υπάρχει κανείς από την πρώτη χρονιά.
Φέτος έχουν έρθει ο Δημήτρης Δεγαΐτης, ο Λευτέρης Βασιλάκης, ο Κώστας Καζανάς οι οποίοι είναι εξαιρετικοί.
Θα διορθωθεί πότε ο Κουρλαμπάς;
Ο Θανάσης όχι ποτέ και ευτυχώς. Δεν μπορεί να διορθωθεί. Είναι εξαίρετος ηθοποιός και συνεργάτης αλλά και ένας καινούργιος μου φίλος. Τον θαυμάζω!
Προτιμάς τηλεόραση ή θέατρο;
Φυσικά θέατρο. Προσωπικά νιώθω πιο ασφαλής στο θέατρο.
Η τηλεόραση έχει άλλη διαδικασία που, ακόμη, μου είναι αρκετά άγνωστη πλην όμως πολύ δελεαστική. Είδωμεν!
Πληροφορίες για την παράσταση “12 Ένορκοι” στο θέατρο Αλκμήνη ΕΔΩ
Οι φωτογραφίες από την τηλεοπτική σειρά “Άγριες Μέλισσες” είναι ευγενική παραχώρηση του Αnt1
Το Art and Press δημιουργήθηκε με σκοπό την πολιτική, πολιτιστική και πολύπλευρη ενημέρωση των πολιτών. Πίσω από τη λειτουργία του Art and Press υπάρχει μία ομάδα «ανήσυχων» ανθρώπων, που προέρχονται από διάφορους κοινωνικούς χώρους, στους οποίους προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν εθελοντικά όπου και όσο μπορούν. Η κοινή αγάπη των μελών της ομάδας μας για την πολιτική, τον πολιτισμό και γενικά την ενημέρωση, είναι η κινητήρια δύναμη για την παρακολούθηση, καταγραφή και παρουσίαση σε όλους εσάς, όσων συμβαίνουν. Δεν μας καθοδηγεί κανείς, δεν μας χρηματοδοτεί κανείς και ως εκ τούτου παραθέτουμε τα γεγονότα όπως ακριβώς λαμβάνουν χώρα. Η πορεία του Art and Press είναι συνεχόμενα και ραγδαία ανοδική όσον αφορά την προσέλκυση επισκεπτών / αναγνωστών τόσο στην κύρια ιστοσελίδα όσο και στο κανάλι του Youtube.