Please enable JS

Exodus Χορευτική παράσταση – Θέατρο «Ροές»

Συνέντευξη με την χορογράφο της παράστασης Αθανασία Κανελοπούλου ΕΔΩ

Η Αθανασία Κανελλοπούλου χορογραφεί και σκηνοθετεί το Exodus, μια παράσταση για την
προσπάθεια έξι ανθρώπων που αντιστέκονται ενάντια στην κατάσταση της διάλυσης και
του χάους.
Με πέντε παραστάσεις στο θέατρο «Ροές» (12, 13, 18, 19 & 20 Μαρτίου), το Exodus
αποτελεί τη νέα καλλιτεχνική πρόταση της Αθανασίας Κανελλοπούλου, μιας εκ των
σημαντικότερων εκπροσώπων του σύγχρονου χορού.
Το χορογραφικό της έργο επικεντρώνεται σε θέματα που αφορούν την έννοια της
ταυτότητας, του κοινωνικού φύλου και των κοινωνικών- πολιτικών εξελίξεων που είναι
εμφανείς στο πλαίσιο των σύγχρονων παραστατικών Τεχνών.
Το έργο Exodus έχει επιχορηγηθεί από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού για την
περίοδο 2018/19.
Λίγα λόγια για το έργο
Ξεκινώντας ως μια παράσταση – «απάντηση» στο βιβλίο του Laszlo Krasznahorkai “Η
μελαγχολία της αντίστασης’’, όπου η ματαιότητα της επαναστατικής πράξης οδηγεί τους
ήρωες στην τελική τους καταστροφή, το Exodus αναπτύσσεται μέσα από τη σύγκρουση και
την αμφισβήτηση των κυρίαρχων ατομικών και κοινωνικών δομών.
Το έργο παρουσιάζεται μέσα από θραύσματα μικρών επαναστατικών πράξεων, όπου η
ατομική και συλλογική ταυτότητα πρέπει πρώτα να αποδομηθούν για να βρουν την έξοδο
προς τη λύτρωση και την ολοκλήρωση.
Το Exodus εξιστορεί αυτό το ταξίδι, όπου τα σώματα βρίσκονται σε μια βαθμιαία εξέγερση,
και χτίζουν μέσα σε εναπομείναντα ερείπια, αναζητώντας το κύτταρο της Ιστορίας τους.
Είναι μια μικρή κοινωνία που αντιστέκεται στον παραλογισμό και  πάλλεται με τις χορδές
της αλλαγής, σε αναζήτηση μιας –έστω –προσωρινής, αλλά άμεσης στιγμής ηρεμίας. Πόσα
σύνορα και γέφυρες πρέπει να διασχίσουν για να φτάσουν στον τελικό προορισμό; Πόσα
τείχη πρέπει να γκρεμίσουν και πόσους κύκλους πρέπει να δημιουργήσουν  για να βρουν
τη θαμμένη Ιστορία;
INFO
Ημερομηνίες Παραστάσεων:12-13 και 18-20 Μαρτίου
Ώρα: 9.30μ.μ.
Διάρκεια: 50 λεπτά
Χώρος: Θέατρο «Ροές», Ιάκχου 16, 118 54 (μετρό σταθμός Κεραμεικός)
Εισιτήριο: Γενική είσοδος: 12 ευρώ | Άνεργοι/φοιτητές/ άνω των 65 : 8 ευρώ
Αγορά εισιτηρίων: viva.gr/tickets/ https://www.viva.gr/tickets/dance/theatro-roes/exodus-
performance/

Στις 18 Μαρτίου, μετά την παράσταση θα ακολουθήσει ανοιχτή συζήτηση με το κοινό.

Συντελεστές παράστασης
Σύλληψη, Χορογραφία, Σκηνοθεσία : Αθανασία Κανελλοπούλου
Δραματουργία/ Βοηθός Χορογράφου: V. Samuel Guist
Πρωτότυπη Μουσική Σύνθεση: Κωνσταντίνα Πολυχρονοπούλου
Ερμηνευτές: (αλφαβητικά) Δανάη Δημητριάδη, Γιώργος Μιχελάκης, Κωνσταντίνα
Μπάρκουλη, Μαρία Παπαδοπούλου, Αλέξης Φουσέκης,  Νικόλαος Χατζηβασιλειάδης
Σχεδιασμοί Φώτων: Τζάνος Μάζης
Ενδυματολόγος: Βάγια Νικολακοπούλου
Οργάνωση  Παραγωγής: Κωνσταντίνα Γεωργίου, Γιώλικα Πουλοπούλου
Γραφίστρια, Φωτογραφίες, Αφίσα: Μελίνα Κούλια
Βίντεο, Τρέιλερ: Γιάννης Καρούνης
Παραγωγή: Athanasia Kanellopoulou Performing Arts

https://vimeo.com/314539543?fbclid=IwAR3a7cFLxpcWJVIEr3dyzaKEvgBkEZ-rP4ZvwkpQfG0WxMtpzOgrEaWNF9s

Λίγα λόγια για την Αθανασία Κανελλοπούλου
Η Αθανασία Κανελλοπούλου είναι ανεξάρτητη χορογράφος, παιδαγωγός και χορεύτρια.
Έχει σπουδάσει με υποτροφία χορό στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη και Ισπανική Γλώσσα
και Πολιτισμό.
‘Εζησε για 17 χρόνια στο εξωτερικό όπου συνεργάστηκε με πολλές ομάδες,  όπως το
Χοροθέατρο Wuppertal Pina Bausch (guestdancer), Les Ballets C de la B, Jasmin Vardimon
Company, Cocoondance, Alexandra Waierstall κ.α.
Από το 2008 έχει ξεκινήσει τη χορογραφική της έρευνα, και έργα της έχουν παρουσιαστεί
σε πολλά φεστιβάλ στην Ευρώπη,  Μέση Ανατολή και Β. Αφρική.
Έχει προσκληθεί ως χορογράφος από διάφορες ομάδες χορού σε Μάλτα, Αυστρία, Κάιρο,
Ισλανδία, Παλαιστίνη, Νορβηγία κ.ά. ενώ παραδίδει σεμινάρια τεχνικής και χορογραφίας
σε Ακαδημίες χορού ανά τον κόσμο.
Από το 2017 διδάσκει σύγχρονο χορό στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ενώ το 2018 ίδρυσε την
Ομάδα Παραστατικών Τεχνών Athanasia Kanellopoulou Performing Arts, ως πλατφόρμα
καλλιτεχνικής δημιουργίας και ανταλλαγής.



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.