Γιατί θεωρείς ότι έχουν επιτυχία οι μέλισσες;
Aπό που να το πάρεις ,από το soundtrack, από το «θεατρικό κείμενο» γιατί εγώ έτσι το λέω. Να το πάρεις από έναν άνθρωπο που είναι κινηματογραφιστής και ασχολείται πάρα πολύ με τους ηθοποιούς του;Δεν ξέρω αν είναι καλύτεροι ηθοποιοί που υπάρχουν στην Ελλάδα, προφανώς δεν είναι, αλλά είναι οι καταλληλότεροι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Ίσως επειδή δεν είναι αρκετά «καμμένοι» στην τηλεόραση.
Ίσως επειδή το ίδιο το σενάριο είναι εποχής.
Ίσως γιατί μας θυμίζει το χωριό μας.
Είσαι ο πιο κακός της σειράς;
Όχι, ο Γιάννης Στάνκογλου, ο Κυπραίος είναι (γέλια).
Σοβαρά δεν ξέρω, για όλους είναι θέμα κινήτρων. Δεν σκοτώνεις, για να σκοτώσεις. Άλλωστε μιλάμε για μία πολύ δύσκολη εποχή. Οι άνθρωποι έχουν βγει από ένα παγκόσμιο πόλεμο και έναν εμφύλιο. Από μετακινήσεις πληθυσμών και κακουχίες.
Δεν είναι απλοί άνθρωποι, όπως είμαστε σήμερα το 2019, που έχουμε ξεχάσει και ευτυχώς έχουμε αφήσει πίσω τα ζωώδη ένστικτα. Και έχουμε γίνει πολιτισμένοι, μέσα σε εισαγωγικά.
Οπότε όλα είναι θέμα κίνητρων. Ο Μελέτης έχει ένα πολύ σημαντικό κίνητρο. Έχει πίστη και αφοσίωση στον άνθρωπο που παράγεται το καλύτερο μέλι, για να μιλήσω για τον Λεωνίδα Κακούρη, τον Δούκα. Ο οποίος τον έχει μεγαλώσει, τον έχει βγάλει από την αφάνεια, τον έχει κάνει αυτό που είναι. Και ότι μπορεί να κυκλοφορεί στο χωριό και να είναι τα αυτιά, τα μάτια και ο λόγος του Δούκα, αυτομάτως τον ανεβάζει σε αξία.
Δεν γνωρίζει ότι κάποια στιγμή ότι ο Δούκας μπορεί να τον “πετάξει”;
Μπορεί, αλλά ξέρεις ένας φίλος στο Instagram μου έστειλε κάτι πολύ ωραίο: “Μακάρι να υπήρχαν φίλοι και άνθρωποι τόσο πιστοί σαν τον Μελέτη”.
Αυτός ο ρόλος δεν έχει από κάτω δεύτερο κείμενο. Ακόμα και στην Μαρία Πετεβή, στην Πηνελόπη, είναι πολύ ευθύς: σε αγαπάω, τέλος. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δεν το κάνει για να κερδίσει κάτι. Ίσα-ίσα μόνο χαμένος θα βγει από αυτή την υπόθεση. Δεν τον ενδιαφέρει να πληγωθεί γιατί ξέρει ότι πάντα θα είναι υπό!
Μίλησέ μας για το νέο θεατρικό έργο που θα σε δούμεστο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο.
Το έργο διαπραγματεύεται ένα πρόβλημα μεταξύ γονιών και παιδιών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, μάνας και γιου.
Έχει γράψει ένα φανταστικό κείμενο ο Γιώργος Νικολαΐδης το οποίο είναι πάρα πολύ απλό. Και αυτό που μας έχει πει είναι να το χρησομοποιήσου όπως θέλουμε με την έννοια ότι είναι τόσο ανοιχτό, πού μπορούμε να το πάμε όπου θέλουμε δεν έχει στερεότυπα.
Έχουμε, λοιπόν εμείς γύρω στις δεκαπέντε εικόνες, φωτογραφικά στο λέω, δεκαπέντε στιγμιότυπα της ζωής μέσα σε ένα σπίτι με μια μητέρα και έναν γιο, όπου φτάνει στην απελευθέρωση και ίσως στο θάνατο. Είναι τόσο ανοιχτό και αιώνιο το πρόβλημα αυτό, το οποιο θα μας απασχολεί όσο ζούμε. Ακόμη κι όταν πεθάνει ο γονιός μας, βιολογικά ένα κομμάτι του έχει μείνει μέσα σου.
Πιστεύω ότι θα συγκινήσει όλους τους ανθρώπους, αλλά μάλλον περισσότερο αυτούς που έχουν επιλέξει έναν διαφορετικό δρόμο στη ζωή τους, δηλαδή αυτούς που τους αρέσει το ίδιο φύλο.
Το δέσιμο μάνας και ενός γιού, ο οποίος όμως έχει αποδεχθεί τη φύση του, μπορεί να φέρει και μία φιλία μεταξύ τους.
Άρα παίζεις έναν ρολό gay;
Όχι δεν είναι ρόλος gay, είναι ένας ρόλος ευνουχισμένου άνδρα, οποίος δεν ξέρει τι φύλο είναι. Αυτό που έχει σημασία είναι ο τρόπος που ο ένας άνθρωπος χρησιμοποιεί τη χειριστικότητα του
σε έναν άλλο άνθρωπο, που δεν ξέρει πού πηγαίνει.
Η Μάγδα Κατσιπάνου, που κάνει την μητέρα σου, πως είναι;
Η Μάγδα είναι ένα υπέροχο πλάσμα, ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος. Μας σκηνοθετεί η Κατερίνα Σιώζου.
Ενώ είμαστε μια ομάδα τριών, μοιάζουμε για χίλιοι δέκατρεις.
Είμαι πολύ συγκινημένος γιατί βρέθηκε μπροστά μου ξαφνικά αυτο το έργο και κουμπώνει τις ζωές τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετικά βιώματα. Γενικά μας φέρνει πολύ συγκίνηση αυτό το έργο και έχουμε φύγει άλλες φορές πολύ χαρούμενοι και άλλες φορές πολύ θλιμμένοι από την πρόβα. Είναι σαν ένα είδος ψυχοθεραπείας και αντιμετώπισης προβλημάτων, με τον άνθρωπο που είναι γονιός κι ας μην το τοποθετήσουμε μάνα ή πατέρας.
Τι πιστεύεις για το 2020;
Πιστεύω ότι ζούμε σε μία προχουντική εποχή. Δεν έχω ζήσει την εποχή της χούντας, αλλά έχουμε ξεχάσει ότι είμαστε άνθρωποι.
Ότι δηλαδή πιο σημαντικό είναι ο άνθρωπος παρά τα συμφέροντα και δεν το λέω πολιτικά, αλλά κοινωνικά και ανθρώπινα.
Εδώ θα πω ότι διαφωνώ κάθετα μόνο αυτό που έγινε στο σκηνοθέτη Δημήτρη Ινδαρέ. Σε οποιονδήποτε όμως και να συνέβαινε, είτε αυτό λέγεται προσφυγόπουλο, είτε ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο δεν με αφορά.
Πάνω από όλα πρέπει να σεβόμαστε την ανθρώπινη αξία, την ανθρώπινη ζωή.
Θα πω, καλά να πάθουμε, εφόσον ψηφίζουμε και ανεχόμαστε, δηλαδή με την ψήφο μας τέτοιες καταστάσεις. Ουσιαστικά δίνουμε το έναυσμα σε άλλους ανθρώπους να ενεργήσουν έτσι. Οπότε γιατί φωνάζουμε; Δεν το καταλαβαίνω εγώ αυτό.
Ας φωνάξουν, όταν έρθει η ώρα της κάλπης.
Πληροφορίες για την παράσταση
Το Γυάλινο Εναλλακτικό, η νέα εναλλακτική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θεάτρου κάνει το ντεμπούτο της τον Ιανουάριο 2020 με το θεατρικό έργο «Μom Made Mermaid» σε σκηνοθεσία Κατερίνας Σιώζου.
Η παράσταση εντάσσεται σε ένα ρεπερτόριο θεατρικών -και όχι μόνο- έργων, το οποίο αποτελείται από 6 παραστάσεις νέων σκηνοθετών- μία για κάθε μήνα- με τίτλο «ΑΙΜΑ» που θα λάβουν χώρα στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο , στην Εναλλακτική Σκηνή από Ιανουάριο ως Ιούνιο υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Νίκου Καραγέωργου.
Στην παράσταση πρωταγωνιστούν η Μάγδα Κατσιπάνου, και ο Γιώργος Γεροντιδάκης.
Η Μάγδα Κατσιπάνου, από τις ανερχόμενες ηθοποιούς της νέας γενιάς αλλά και ραδιοφωνική παραγωγός με εκπομπή θεατρικού περιεχομένου, ερμηνεύει τη Μητέρα.
Στον ρόλο του Γιου, ο Γιώργος Γεροντιδάκης που φέτος συμμετέχει στην τηλεοπτική σειρά “Αγριες Μέλισσες” και έχει στο παρελθόν εμφανιστεί σε αρκετές διακεκριμένες τηλεοπτικές σειρές και ταινίες.
Το αρχέγονο δίδυμο μάνας-γιου. Αυτή η γνωστή (;) σχέση: οριακή, απόμακρη, επικίνδυνα κοντινή. Μία σχέση σαρκοβόρα, που αρρωσταίνει, που γιατρεύει και γιατρεύεται. Ιδωμένη τούτη τη φορά… αλλιώς. Και μ’ ένα τέλος… άλλο. Ως αρχή.
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Σιώζου
Σκηνικά – φωτισμοί: Νάντια Σκορδοπούλου
Κοστούμια: Μάριος Καραβασίλης
Παίζουν:
Μάνα: Μάγια Κατσιπάνου
Υιός: Γιώργος Γεροντιδάκης
Ημέρες παραστάσεων: Από Τετάρτη 8 Ιανουαρίου, ως τις 31 Ιανουαρίου
Κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή του Ιανουαρίου, στις 21:30.
Διάρκεια: 80′.
Εισιτήριο: 10 ευρώ.
ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Συγγρού 143, Νέα Σμύρνη
τηλ.: 210 9315 600
Οι φωτογραφίες από την τηλεοπτική σειρά “Άγριες Μέλισσες” είναι ευγενική παραχώρηση του Αnt1.
Το Art and Press δημιουργήθηκε με σκοπό την πολιτική, πολιτιστική και πολύπλευρη ενημέρωση των πολιτών. Πίσω από τη λειτουργία του Art and Press υπάρχει μία ομάδα «ανήσυχων» ανθρώπων, που προέρχονται από διάφορους κοινωνικούς χώρους, στους οποίους προσέφεραν και συνεχίζουν να προσφέρουν εθελοντικά όπου και όσο μπορούν. Η κοινή αγάπη των μελών της ομάδας μας για την πολιτική, τον πολιτισμό και γενικά την ενημέρωση, είναι η κινητήρια δύναμη για την παρακολούθηση, καταγραφή και παρουσίαση σε όλους εσάς, όσων συμβαίνουν. Δεν μας καθοδηγεί κανείς, δεν μας χρηματοδοτεί κανείς και ως εκ τούτου παραθέτουμε τα γεγονότα όπως ακριβώς λαμβάνουν χώρα. Η πορεία του Art and Press είναι συνεχόμενα και ραγδαία ανοδική όσον αφορά την προσέλκυση επισκεπτών / αναγνωστών τόσο στην κύρια ιστοσελίδα όσο και στο κανάλι του Youtube.