Please enable JS

Iωάννης Αθανασόπουλος: Μέσα από το κείμενο “Αρίστος” είναι διακριτό, ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται.

Πως είναι να παίζεις στην παράσταση “Αρίστος” και μάλιστα δίπλα στην Φιλαρέτη Κομνηνού;

Νιώθω τεράστια ευγνωμοσύνη γι’ αυτή την παράσταση.

Αναμετρώμαι με 3 διαφορετικούς ρόλους, πλάι σε 2 υπέροχους ηθοποιούς και τον άξιο μουσικό μας!

Όταν είχα δει την παράσταση από κοντά πραγματικά τη «ζήλεψα». Η κά Φιλαρέτη Κομνηνού είναι δίπλα μας, μας στηρίζει, μας συμβουλεύει και μ’ έχει προστατέψει από αρκετές κακοτοπιές.

Για ποιούς λόγους πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο κείμενο δεν κλείνει τόσο εύκολα για το κοινό, αλλά και για τους ηθοποιούς;

Θεωρώ ότι το κείμενο αφήνει μια πικρή γεύση στον θεατή προκαλώντας ίσως και την οργή κάποιων…αφού θεωρούν άδικο τον χαμό του Αριστείδη Παγκρατίδη. Ο καθένας στο τέλος λαμβάνει τα μηνύματά του.


Πιστεύεις ότι το συγκεκριμένο κείμενο, που “χτυπάει” την εξουσία είναι πραγματικά σύγχρονο;

Σίγουρα όλα τα κείμενα τέτοιου είδους είναι σύγχρονα.

Μέσα από το συγκεκριμένο κείμενο, είναι διακριτό ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται…..Άδικοι θάνατοι, ανισόρροπες κυβερνήσεις κτλ κτλ….

Πιστεύεις ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσης βρίσκουν τρόπους για να καταπατούν τα εργασιακά και τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Δυστυχώς, είναι εμφανές ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσεις αδιαφορούν για πολλά δικαιώματα….

Τρανό παράδειγμα την περίοδο του κορονοϊού, όπου ο τομέας του πολιτισμού υπέστη για μια ακόμη φορά τρομερή ζημιά.


Ποια είναι τα επόμενα καλλιτεχνικά σου σχέδια, μετά (;) την εποχή του κορωνοϊού;  

Θα συνεχίσουμε τον Αρίστο στο θέατρο Πορεία κάθε Δευτέρα & Τρίτη από τον Ιανουάριο του 2022.

Και θα συμμετέχω στην παράσταση ‘Ο κήπος με τις αλήθειες’ σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, στο θέατρο Μουσούρη από τα μέσα Οκτωβρίου.

Πληροφορίες για την παράσταση “Αρίστος” στο Θ. Νταμάρι – Αλίκη Βουγιουκλάκη και την περιοδεία ΕΔΩ

Kλείστε τα εισιτήρια σας:

https://www.ticketservices.gr/event/goo-theater-company-aristos/?lang=el



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.