Please enable JS

Η Κατερίνα Μπιλάλη μας μιλά για τρεις φόνους και καμμία κηδεία

 

 

Tι σκέφτηκες όταν σου προτάθηκε να παίξεις στο έργο «ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ ΚΑΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ»;
Είχα μεγάλη χαρά γιατί θα έπαιζα με δύο από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς, με τους οποίους είχα ξαναβρεθεί στη σκηνή και ήξερα εκ των προτέρων ότι θα έχουμε μια άψογη συνεργασία όπως και απεδείχθη. Εντωμεταξύ μου άρεσε πολύ η ιδέα μιας τόσο μεγάλης καλοκαιρινής περιοδείας γιατί δεν το είχα ξανακάνει και ανυπομονούσα να δοκιμάσω τις αντοχές μου. Όντως ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία που οι συνάδελφοί μου με το αστείρευτο χιούμορ τους και την αγάπη τους την έκαναν αξέχαστη.

 

Τι διαφορετικό έχει το συγκεκριμένο κείμενο;
Είναι ένα κείμενο των Bobrick και Clark που εκ των πραγμάτων φέρει πολλά αμερικάνικα στοιχεία και το ανάλογο αμερικάνικο χιούμορ. Εμείς το “εξελληνίσαμε”. Μέσα από πολλούς λεκτικούς αυτοσχεδιασμούς ο κάθε ηθοποιός έδωσε το προσωπικό του στίγμα, πράγμα που βοήθησε στην αμεσότητα και στο να προσλάβει το κοινό τα νοήματα και την κωμικότητα των καταστάσεων. Είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τον κόσμο να γελάει ασταμάτητα και εμείς το έχουμε καταφέρει.

 

Mίλησε μας για τον ρόλο σου.
Υποδύομαι την Μαίρη Καμμένου, σύζυγος του Λάμπη Καμμένου και ερωμένη του Πελοπίδα Πολάκη. Η Μαίρη είναι το “μήλον της έριδος” για τους δύο άντρες, οι οποίοι την διεκδικούν μετά μανίας. Η ίδια, όμως, έχει προσωπικές ανησυχίες και έχει περισσότερο ανάγκη να τα βρει με τον εαυτό της, να βρει τα πράγματα που την κάνουν ουσιαστικά ευτυχισμένη. Ο τρόπος που επιλέγει να το πετύχει είναι ανορθόδοξος και από εκεί ξεκινούν οι κωμικές καταστάσεις γιατί η κωμικότητα προκύπτει από την αναστροφή της πραγματικότητας ή από μια πραγματικότητα που την φτάνουμε στα άκρα. Οργανώνει, λοιπόν, σχέδια δολοφονίας προκειμένου να απαλλαγεί από ότι την εμποδίζει να πετύχει την αυτοπραγμάτωσή της. Πρώτος της στόχος είναι ο άντρας της, στη συνέχεια ο εραστής της και στο τέλος από εν δυνάμει θύτης γίνεται εν δυνάμει θύμα. Αλλά μιλάμε για κωμωδία, οπότε τέλος καλό, όλα καλά…

 Μπιλάλη Κατερίνα 6

Μια σκηνή ή μια ατάκα του έργου που είναι για σένα η πιο χαρακτηριστική;
Την πιο χαρακτηριστική ατάκα, στην οποία συμπυκνώνεται και το νόημα του έργου, τη λέει ο σύζυγος στο τέλος και είναι: “μπορεί να μην βρούμε την ευτυχία αλλά ας προσπαθήσουμε να βρούμε κάτι που να της μοιάζει”. Μέσα από όλες τις περιπέτειες που έχει περάσει το ζευγάρι και τις προσπάθειες να εξοντώσουν ο ένας τον άλλον συνειδητοποιούν ότι το αλληλοφάγωμα δεν είναι η λύση. Αποφασίζουν να παραμείνουν μαζί γιατί τελικά η ευτυχία μπορεί να είναι μπροστά σου και εσύ να την προσπερνάς και στο τέλος αν δεν βρεθεί η απόλυτη ευτυχία ή αυτό που νομίζουμε ότι είναι ευτυχία, αξίζει να προσπαθήσουμε για κάτι που να την πλησιάζει.

Τι θα ήθελες να πάρουν μαζί τους οι θεατές φεύγοντας από την παράσταση;
Θα ήθελα να πάρουν μαζί τους αυτή την ανάλαφρη διάθεση που τους δημιουργείται και να την διατηρήσουν όσο περισσότερο μπορούν. Πολλοί θεατές έρχονται και μας λένε “κλαίγαμε από τα γέλια” και αυτή η αίσθηση είναι πολύτιμη για την ψυχή τους, είναι ένα “δώρο” που τους κάνουμε και εκείνοι μας το επιστρέφουν με το θερμό τους χειροκρότημα.Είναι ένας από τους λόγους που θα συνεχίσουμε τις παραστάσεις μας και το χειμώνα. Από τον Οκτώβρη θα είμαστε στο θέατρο “Χυτήριο” κάθε Δευτέρα και Τρίτη.
Tι σκέφτεσαι για την Ελλάδα του 2019;
Προσπαθώ να σκέφτομαι αισιόδοξα. Τα κοινωνικοπολιτικά πράγματα γύρω μας δεν είναι ρόδινα. Πιστεύω, όμως, πολύ σε μια συλλογικότητα που οι έλληνες έχουν αποδείξει ότι την διαθέτουν, κυρίως σε περιπτώσεις εκτάκτου ανάγκης. Αν διευρύνουμε αυτή μας την ευαισθησία και σε άλλες φάσεις της ζωή μας, έχουμε την πιθανότητα να την καλυτερεύσουμε για τον εαυτό μας και τους διπλανούς μας.

Πληροφορίες για την παράσταση ΕΔΩ

ΤΡΕΙΣ ΦΟΝΟΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΗΔΕΙΑ



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.