Please enable JS

Ξαρχάκος σε Μητσοτάκη: Η τέχνη είναι σαν το κάρβουνο… (ηχητικό)

Ο μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος (πρώην ευρωβουλευτής της ΝΔ) κονιορτοποίησε την την Μενδώνη & την κυβέρνηση.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης “να προσέχει, γιατί η τέχνη είναι σαν το κάρβουνο, όταν είναι αναμμένο και το πιάνεις καίγεσαι όταν είναι σβηστό και το πιάνεις μουτζουρώνεσαι”, υπογράμμισε με νόημα ο Έλληνας συνθέτης στέλνοντας το δικό του μήνυμα στον πρωθυπουργό

«Μανιφέστο» για τη βαθιά και ουσιαστική έννοια του Πολιτισμού και γερό κόλαφο για την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, αποτελούν τα όσα είπε ο Σταύρος Ξαρχάκος σήμερα το πρωί στον Νίκο Ξυδάκη, στη ραδιοφωνική εκπομπή που κάνει ο πρώην υπουργός Πολιτισμού στον «105.5 Στο Κόκκινο».

Με σχόλια όπως «αυτή η κυρία (σ.σ. υπουργός Πολιτισμού) διακατέχεται από ένα σύνδρομο που εγώ το λέω “βλαπτική έπαρση”. Και ξέρετε κάτι; Δικαίωμα στην έπαρση έχει μόνο η σημαία». Ή «κυρία Μενδώνη οφείλω να ομολογήσω ότι υπήρξε και είναι μια πολύ αποτελεσματική Γενική Γραμματέας. Αλλά, τον υπουργό αναζητάμε».

Η τοποθέτηση του Σταύρου Ξαρχάκου σήμερα το πρωί στον Νίκο Ξυδάκη ήταν πραγματικά κόλαφος για την υπουργό Πολιτισμού καθώς και το κυβερνόν κόμμα για την απουσία πολιτιστικής πολιτικής. Και μην ξεχνάμε ότι προέρχεται από έναν από τους δύο σημαντικότερους εν ζωή Έλληνες συνθέτες αλλά και πρώην ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και μία προσωπικότητα αναφοράς του Ελληνικού Πολιτισμού, τα τελευταία 60 χρόνια.

Ο Σταύρος Ξαρχάκος, όμως, δεν έχει εξαρτήσεις, ούτε φόβο και έχει ένα αστραφτερό, καίριο και τολμηρό λόγο. Εξ ου και το γεγονός ότι όλα όσα είπε στον Νίκο Ξυδάκη μπορούν να διαβαστούν και ως ένα μανιφέστο «για τη βαθιά και ουσιαστική έννοια του πολιτισμού». Ένα μόνο: δεν θα θέλαμε να είμαστε σήμερα στη θέση της κας Μενδώνη. Το να σου αποδίδει ο Ξαρχάκος το «αμάρτημα» της «βλαπτικής έπαρσης» και της υπουργικής ακαταλληλότητας είναι κάτι που θα σε συνοδεύει εφεξής.

https://soundcloud.com/user-899349255/105-5-5-2020-5a

 

https://www.e-tetradio.gr/



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.