Please enable JS

PAVLINA STYL: Η τέχνη & ο πολιτισμός δεν σταματούν με μια κρίση, που δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει.

Πώς αισθάνεστε που θα έρθετε ξανά ζωντανά σε επαφή με το κοινό, μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα;

Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη που θα τραγουδήσω ξανά μπροστά στο κοινό, το περιμένω πολύ καιρό όπως όλοι μας, ειδικά στον καλλιτεχνικό χώρο, που ίσως να στερηθήκαμε την δουλειά μας περισσότερο απ΄ όλους με κλειστά θέατρα και μουσικές σκηνές σχεδόν για δυο χρόνια. Νιώθω βέβαια και λίγο περίεργα παράλληλα, συναισθηματικά μουδιασμένη, επειδή ξέρω ότι αυτή η φορά θα είναι διαφορετική… με περιορισμούς, προσεκτικές κινήσεις, απόσταση από το κοινό, χωρίς ιδιαίτερες θεατρικές δράσεις με τους μουσικούς και τους θεατές και γενικά δεν θα υπάρχει η ίδια οικειότητα όπως παλιά που δεν χρειαζόταν να προσέχουμε κυριολεχτικά το κάθε μας βήμα. Είναι λογικό όλοι μας να είμαστε φοβισμένοι και πιο «μαζεμένοι» αλλά η μουσική πιστεύω ότι θα μας ενώσει ξανά συναισθηματικά, θα νιώσουμε πιο ελεύθεροι για λίγες ώρες, και θα μοιραστούμε ιδιαίτερα συναισθήματα με τα βλέμματα και τα τραγούδια μας σαν να είμαστε όλοι μαζί μια τεράστια αγκαλιά. Κάποια συναισθήματα δε μπορεί να μας τα στερήσει κανείς…

Πείτε μας για την προσωπική σας πορεία στη μουσική.

Από παιδί γοητευόμουν από τη δύναμη της μουσικής και γενικότερα της τέχνης, όπου και ξεκίνησα την επαφή μου με το μουσικό χώρο μελετώντας πιάνο και θεωρητικά. Σπούδασα Medical Sciences and Clinical Nutrition στο Πανεπιστήμιο του Surrey στην Αγγλία και επιστρέφοντας στην Αθήνα συνέχισα τις σπουδές μου στη μουσική. Παρακολούθησα μαθήματα κλασικού τραγουδιού και μουσικού θεάτρου με τη σοπράνο Μάιρα Μηλολιδάκη, σύγχρονο τραγούδι με την Έλλη Πασπαλά, μαθήματα υποκριτικής με την Πέμη Ζούνη και την Ελένη Σκότη και κινησιολογίας με τη Φρόσω Κορρού. Το 2014 ξεκίνησα επαγγελματικά να κάνω συναυλίες και μουσικοθεατρικές παραστάσεις μαζί με το κουαρτέτο μου επιλέγοντας θεατρικούς χώρους και μουσικές σκηνές όπως: το Half Note, το Athenaeum Kελάρι Maria Callas, το Faust Bar Theater, το Θέατρο Χυτήριο, το El Convento del Arte, το Θέατρο Εliart, το Τρένο στο Ρουφ, το Θέατρο Βeton 7, κ.ά. με τις παραστάσεις «MiLorDs», «Danser dans le Noir», «Les demoiselles d’ Avignon», «Double visage à l’extrême», «Les Ombres de la Rue» κ.α., ερμηνεύοντας τραγούδια του διεθνούς και ελληνικού ρεπερτορίου βασισμένα στο μουσικό θέατρο και το καμπαρέ, αλλά και στον κινηματογράφο με valse, tango, swing και jazz διασκευές μέσα από τους ρυθμούς των J. Brel, Ε. Piaf, Κ. Weill, Μ. Dietrich, Ν. Rota, J. Kander, P. Glass, Γ. Σπανό, Σ. Κραουνάκη, Λ. Πλάτωνος κ.ά. Από το 2015 συμμετέχω σε μουσικά φεστιβάλ όπως «το μικρό Παρίσι των Αθηνών-Petit Paris d’ Athenes». Το 2017 ηχογράφησα την φωνή μου για την θεατρική παράσταση «Pieta» του Γιώργου Στεφανακίδη που παίχτηκε στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης και στο Διεθνές φεστιβάλ του Κιέβου και το 2018 ηχογράφησα το πρώτο μου cd single «Μαγνήτες» και έπαιξα στο βίντεο κλιπ που γυρίστηκε στο Baumstrasse σε σκηνοθεσία Ραχήλ Καλαντζοπούλου. Το 2019-2020 παρουσίασα τη μουσικοθεατρική παράσταση «Clock Tick» σε σκηνοθεσία Πέμης Ζούνη.

Πιστεύετε ότι ο κόσμος είναι έτοιμος να μπει στα θέατρα, στους μεγάλους ανοιχτούς ή κλείστους χώρους & να ξαναβάλει στη ζωή του τα θεάματα που του είχαν λείψει όλο αυτό το διάστημα;

Πιστεύω ότι ο κόσμος δεν είναι 100% έτοιμος αλλά θα τολμήσει να πάει και σε κλειστούς χώρους για να απολαύσει τα θεάματα που έχει στερηθεί τόσο καιρό. Σε ανοικτούς χώρους νιώθει ήδη πιο άνετα και παρακολουθεί θέατρο και συναυλίες φέτος το καλοκαίρι ειδικά μετά τον εμβολιασμό που δίνει στους περισσότερους μεγαλύτερη ασφάλεια. Θα απελευθερωθούμε σε ένα βαθμό εφόσον τα υγειονομικά πρωτόκολλα τηρούνται από όλους τους φορείς. Ο ιός δυστυχώς δεν θα φύγει γρήγορα από την ζωή μας όπως γνωρίζουμε γι’ αυτό πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να προστατευόμαστε από αυτόν. Η τέχνη και ο πολιτισμός δεν γίνεται να σταματήσουν μπροστά σε μια κρίση που δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει.


Πώς νομίζετε ότι μπορεί να αποκατασταθεί επαγγελματικά ένας μουσικός στη σημερινή εποχή & σε σχέση με την υγειονομική κρίση;

Πιστεύω ότι ο κόσμος δεν είναι 100% έτοιμος αλλά θα τολμήσει να πάει και σε κλειστούς χώρους για να απολαύσει τα θεάματα που έχει στερηθεί τόσο καιρό. Σε ανοικτούς χώρους νιώθει ήδη πιο άνετα και παρακολουθεί θέατρο και συναυλίες φέτος το καλοκαίρι ειδικά μετά τον εμβολιασμό που δίνει στους περισσότερους μεγαλύτερη ασφάλεια. Θα απελευθερωθούμε σε ένα βαθμό εφόσον τα υγειονομικά πρωτόκολλα τηρούνται από όλους τους φορείς. Ο ιός δυστυχώς δεν θα φύγει γρήγορα από την ζωή μας όπως γνωρίζουμε γι’ αυτό πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να προστατευόμαστε από αυτόν. Η τέχνη και ο πολιτισμός δεν γίνεται να σταματήσουν μπροστά σε μια κρίση που δεν ξέρουμε πόσο θα κρατήσει.

Screenshot

Πιστεύεις ότι οι κυβερνήσεις σε περιόδους κρίσης καταπατούν τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Η πανδημία του Covid-19 τροφοδότησε μια κρίση για τη δημοκρατία σε όλο τον κόσμο. Από τότε που ξεκίνησε το ξέσπασμα του κορωνοϊού, η κατάσταση της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων επιδεινώθηκε σε πολλές  χώρες. Οι κυβερνήσεις έχουν απαντήσει με την κατάχρηση εξουσίας σε πολλές περιπτώσεις. Παρόλα αυτά η προστασία των πολιτών από κάθε είδος κίνδυνου, και συγκεκριμένα σε αυτή την περίπτωση της δημόσιας υγείας, είναι υποχρέωση της εκάστοτε κυβέρνησης η οποία θα πρέπει να σέβεται τους πολίτες της και να μην παίρνει δυσανάλογα μέτρα αλλά προασπίζοντας τα δικαιώματα κάθε ανθρώπου προάγοντας παράλληλα την τέχνη και τον πολιτισμό που είναι το φως σε κάθε κοινωνία.


Πληροφορίες για την μουσική παράσταση ‘Le retour de la Lumière’– ‘’Eπιστροφή στο φως” με την Pavlina Styl ΕΔΩ



Related Posts

Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.