Please enable JS

Μαρία Τσομπανάκου: “Eύχομαι να συνειδητοποιήσουμε πόση δύναμη έχει το μαζί και πόσα θα αλλάξουν άν κοιτάζαμε τον άλλον & όχι τον καθρέφτη μας.”

Γιατί αποφασίσατε να ανε΄βασετε το έργο του Θανάση Τριαρίδη “Leopold ή κόβοντας τα δάχτυλα του κοινού” στο θέατρο;

Με γοήτευσε πολύ αυτή η κρυμμένη από τον ευρωπαϊκό πολιτισμό ιστορία του σφαγέα Λεοπόλδου, ήθελα να φέρω στη σκηνή ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα μέσα από έναν ρόλο που δεν διστάζει να πει την αλήθεια με τον πιο ακραίο τρόπο.

 

Τι έχει να μας πει το συγκεκριμένο κείμενο;

Φέρνει στην επιφάνεια όχι μόνο τις πράξεις ενός αρχιδολοφόνου αλλά και την δική μας απραξία σε όλα αυτά που συμβαίνουν ανά τους αιώνες. Το κείμενο δεν κατηγορεί μονάχα τον θύτη αλλά και εμάς που θεωρούμε πως εάν δεν αντιδράσουμε και αν δεν μιλήσουμε για το πρόβλημα δεν θα γίνουμε ποτέ θύματα, μια αντίληψη που δεν καταλαβαίνουμε πόσο δυναμώνει όλους αυτούς τους ΄΄Λεοπόλδους΄΄ του κόσμου.

 

Υπήρξαν δυσκολίες στην προσέγγιση των ρόλων που σας προβλημάτισαν;

 Δυσκολίες υπάρχουν πάντα και αυτό είναι το ζητούμενο, να δουλεύουμε με κάτι που θα μας δημιουργεί μονίμως απορίες και δισταγμούς, μόνο έτσι θα φτάσουμε ολοκληρωμένες στον τελικό προορισμό.

Ποιες σκέψεις μπορεί να έχει ο θεατής αφήνοντας πίσω τη σκηνή του θεάτρου;

Ανάλογα τα πιστεύω και τις ιδέες του ο κάθε άνθρωπος θα πάρει και τα αντίστοιχα μηνύματα από την παράσταση. Αλλά ο στόχος ο δικός μου και της ομάδας μου είναι αυτό να συμβεί σε όσους περισσότερους είναι δυνατόν, είναι μεγάλο κατόρθωμα και πολύ συγκινητικό να μπορέσεις μέσα από την τέχνη σου να κινητοποιήσεις την σκέψη έστω και ενός ανθρώπου.

Τι σκέφτεσαι για την Ελλάδα του 2019;

Αυτό που σκέφτομαι και εύχομαι όχι μόνο για την Ελλάδα, είναι να έρθει η μέρα που θα συνειδητοποιήσουμε πόση δύναμη έχει το μαζί και πόσα θα μπορούσαν να αλλάξουν εάν κοιτάζαμε τον άλλον και όχι μονίμως τον καθρέφτη μας.

 

Πληροφορίες για την παράσταση «Leopold ή κόβοντας τα δάχτυλα του κοινού» του Θανάση Τριαρίδη στο θέατρο Άβατον   ΕΔΩ



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.