Please enable JS

«Passport»

Κριτική για την παράσταση ΕΔΩ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα του έργου του Μάνου
Καρατζογιάννη «Passport» το περασμένο Σάββατο 02 Ιουλίου στο Ανοιχτό Θέατρο
της Ρεματιάς. Αγαπημένοι φίλοι και συνάδελφοι όπως ο Λεωνίδας Καλφαγιάννης,
η Ασπασία Κράλλη, η Υβόννη Μαλτέζου, η Λουκία Μιχαλοπούλου, ο Γιώργος
Σκεύας, ο Σταμάτης Φασουλής, ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης και άλλοι τίμησαν
τους συντελεστές της παράστασης με την παρουσία τους.
Το «Passport» είναι μια διαμαρτυρία για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ο Μάνος
Καρατζογιάννης («Για την Ελένη», «Μάρτυρες των Αθηνών», «Μελίνα Στοπ Καρέ –
αναζητώντας τη σύγχρονη ελληνικότητα», «Φύλακας μιας Επανάστασης»), με
αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή,
έχοντας ως βασικό δραματουργικό εργαλείο τη μνήμη και την προφορική μαρτυρία
ως αδιάψευστη ιστορική καταγραφή, συνθέτει και σκηνοθετεί το πρωτότυπο αυτό
κείμενο που έχει σκοπό να θυμίσει στον Έλληνα τους δεσμούς του με την προσφυγιά.
Σε έναν δημόσιο χώρο, γυναίκες ηθοποιοί που έχουν καταγωγή από την Ουκρανία,
τη Συρία, την Κύπρο, τον Πόντο, την Αρμενία και τη Σμύρνη αφηγούνται την
προσωπική τους ιστορία που συναντά το δράμα και την περηφάνια ενός ολόκληρου
λαού. Του λαού τους που ζητά την αναγνώριση. Του λαού τους που νοσταλγεί τις
χαμένες πατρίδες. Στη διανομή συμμετέχουν καταξιωμένες ηθοποιοί που κατάγονται
από τους μαρτυρικούς αυτούς τόπους.

Ταυτότητα παράστασης
Κείμενο – σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης
Ερμηνεύουν (με σειρά εμφάνισης): Αναστασία Μιροσνιτσένκο, Ραφίκα Σαουίς,
Ανδριανή Νεοκλέους, Έλενα Μαρσίδου, Ρομίνα Κατσικιάν και η Μαρία Ζορμπά.
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Φίλιππος Παπαθεοδώρου
Γραφιστικά: Μάριος Γαμπιεράκης
Παραγωγή: Daydreams – Πολιτισμός Σταθμός Θέατρο
Επικοινωνία: Νατάσα Παππά
Φωτογραφίες παράστασης: Γιώργος Μαρινάκης
Το πρόγραμμα των επόμενων παραστάσεων θα ανακοινωθεί σύντομα.



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.