Please enable JS

Ο Γιώργος Ζώης μιλάει για την “Κενή Διαθήκη”.

Γιατί αποδέχτηκες την πρόταση του Εμμάνουελ Μανιού να παίξεις στην «Κενή Διαθήκη»;

Με τον Εμμάνουελ είχαμε συνεργαστεί άψογα πέρυσι στο θέατρο ΑΡΓΩ κι έτσι θέλησα να γίνω μέρος του έργου που είχε γράψει. Έχουμε εναν κοινό κώδικα που συννεοούμαστε κι αυτό μου δίνει ασφάλεια στο να πορευτούμε μαζι!

 

Τι ιδιαίτερο πιστεύεις ότι έχει αυτό το κείμενο;

Απ την πρώτη γράμμη εως την τελευταία είναι ένας συνδυασμός αύρας μιάς περασμένης εποχής μαζι με την εποχή του τώρα… Αν προσθέσεις τις ανατροπές,το τραγικό παρελθόν των ηρώων και τις κωμικές καταστάσεις τοτε καταλαβαίνεις οτι η “ΚΕΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ” ήρθε για να ανοιχτεί πολλές φορές…!

 

Μίλησέ μας για τον ρόλο σου.

Υποδύομαι έναν δικηγόρο, όπου είμαι παρών στο άνοιγμα μίας διαθήκης, ως νομικός εκπρόσωπος της συζύγου του αποθανόντα. Αρκετά συμφεροντολόγος,λάτρης των γυναικών και με ανεκπλήρωτα όνειρα… Προσεκτικός στην εξωτερική του εμφάνιση,όπως και στούς τρόπους του… Διαβατήριο για κάθε δύσκολη υπόθεση που αναλαμβάνει!

zois2

Με ποια συναισθήματα θα ήθελες να φύγουν οι θεατές;

θέλω φεύγοντας να έχουν γελάσει και ταυτόχρονα να έχουν προβληματιστεί. Το καλυτερό μου είναι στο τέλος να τους ακούω στο φουαγιέ να συζητούν μεταξύ τους για τους ήρωες…Το πως έπρεπε να έχουν πράξει κατα την γνώμη τους!

 

Ποιές είναι οι σκέψεις σου για το 2020;

Οπως βλέπουμε το 2020 ξεκίνησε με δυσκολίες σε όλα τα επίπεδα για όλον τον πλανήτη. Ευχή μου είναι να ξεπεραστούν τα προβλήματα,να ζήσουμε όλοι μας αρμονικά,με εσυναίσθηση και με μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση. Προσωπικά ετοιμάζω πολλά πράγματα για την νεα χρονιά. Απο ταινία μεγάλου μήκους,μέχρι παράσταση στο εξωτερικό. Ταυτόχρονα δουλεύω ένα πρότζεκτ για μια ιδιαίτερη ταξιδιωτική εκπομπή. Σας ευχαριστώ πολύ και μην ξεχνάμε οτι το θέατρο μας κάνει καλύτερους άνθρωπους!

 

Πληροφορίες για΄την παράσταση “Η Κενή Διαθήκη” στο Θέατρο ΠΚ

 18f55674



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.