Please enable JS

Βλάσης Πασιούδης: “Δεν έχει αλλάξει κάτι στην Ελλάδα του σήμερα, αν την συγκρίνουμε με την Ελλάδα του χτες. Μωσαϊκό η χώρα μας…”

Tι σκέφτηκες όταν σου πρότεινε ο Σταμάτης Πακάκης να παίξεις στο έργο του «550»;

Τον Σταμάτη τον γνώρισα στην ακρόαση που έκανε για το “550”.Στην πρώτη αυτή συνάντηση αν και ήμουν επιφυλακτικός με κέρδισε. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι αν μου έκανε πρόταση για επόμενη δουλειά θα χαιρόμουν πάρα πολύ γιατι είναι ένας άνθρωπος πολύ ταλαντούχος και επαγγελματίας με όλη την σημασία της λέξεως.

Mίλησε μας για τον ρόλο σου.

Ο Μάκης ο ψυκτικός ξεδιπλώνει τον χαρακτήρα του , μέσα από ένα κομμάτι της ελληνικής νοοτροπίας και κοσμοθεωρίας η οποία τείνει να στρέφεται σε μορφές ομοφοβίας και κοινωνικού ρατσισμού.

pasioudis5

Μια σκηνή ή μια ατάκα του ρόλου σου που είναι για σένα η πιο χαρακτηριστική;

Έλεγα τον Αλμπέρτο Αλβανό και η δασκάλα με έβαζε τιμωρία. Αφού από εκεί ήταν. Εμένα αν με πουν Έλληνα είναι κακό;

                                                                                                              

Τι πιστεύεις ότι έχει να μας πει το συγκεκριμένο έργο;

Το “550” μέσα από ένα κωμικό πρίσμα θίγει πάρα πολλά θέματα. Θα έπρεπε να γράψω έκθεση για να το αναλύσω. Αυτή είναι και η μαγεία του θεάτρου.

Θα σε δούμε κάπου αλλού φέτος;

Θα κάνουμε το “Domino” μια θεατρική διασκευή της ταινίας “Oι τέλειοι ξένοι”. Με την αγαπημένη μου σκηνοθέτη ζωή Ριγοπουλου. Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο της ημέρας από 4 Νοέμβρη.

pasioudis2
Με ποιούς σκηνοθέτες ή ηθοποιούς θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον;

Θα ήθελα να εστιάζω στο σήμερα και τους συνεργάτες που έχω αυτή την περίοδο. Γιατί οι σκέψεις για το μέλλον με αγχώνουν.

 Tι σκέφτεσαι για την Ελλάδα του 2019;

Θα ήθελα να απαντήσω με μια ατάκα που έχει ο Σταμάτης στο “550”.

“Τι βλέπουμε στην Ελλάδα του σήμερα; Δεν έχει αλλάξει κάτι αν την συγκρίνουμε με την Ελλάδα του χτες. Μωσαϊκό η χώρα μας…

pasioudis

Πληροφορίες για την παράσταση ΕΔΩ

pasioudis6



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.