Please enable JS

ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΦΕΝΔΟΝΗ

Επιμέλεια παρουσίασης κειμένου ‘Εμυ Τζάβρα-Bulloch

Ο παιδικός, ανεκπλήρωτος, καλοκαιρινός έρωτας του Τιτή. 

Ένας φτηνός χαρούμενος πιερότος με μάτια μαβιά.

Ένας γάτος γόης, με τρίχωμα σαν χιονόλευκο μπουρνούζι. 

Μια καμπουρίτσα, αληθινή κοκέτα.

Είναι οι ήρωες που ο Στρατής Μυριβήλης είδε με τα μάτια της ψυχής του και οι οποίοι
βρήκαν ουσία και υπόσταση μέσα στα Χρωματιστά βιβλία του συγγραφέα που εκδόθηκαν σε
διαφορετικές περιόδους, που άγγιξαν τις τρεις δεκαετίες. Οι ιστορίες τους είναι αυτές που
αποτέλεσαν τη βάση για τις Χρωματιστές Ιστορίες του Κωνσταντίνου Γιαννακόπουλου, και οι
οποίες πρωτοπαρουσιάστηκαν τον περασμένο Ιούλιο στη Λέσβο, γενέτειρα του Μυριβήλη,
ενώ από τις αρχές Νοέμβρη θα “χρωματίζουν” τη σκηνή του θεάτρου Σφενδόνη.

Με εξαιρετική μαεστρία ο σκηνοθέτης επεξεργάζεται τέσσερα διηγήματα του Μυριβήλη: η
Ροδιά, ο Παντελής, ο Λούλης ο γόης και η Καμπουρίτσα, χρησιμοποιώντας ως συνδετικό
κρίκο το «Τραγούδι της Γης», το εμβληματικό λυρικό κείμενο του μεγάλου λογοτέχνη, το
οποίο συμπυκνώνει τη φιλοσοφία του συνόλου του έργου του.

Η ζωή υμνείται μέσα από τα συναρπαστικά χρώματα της γλώσσας του κειμένου, το οποίο
βρίσκει το μεγαλείο του σε ότι φαινομενικά είναι μικρό και ασήμαντο. Έτσι, χωρίς να
καταφεύγουν σε γλωσσικές πολυπλοκότητες και άνυδρη κειμενική παράθεση οι ηθοποιοί
μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες τους, ανασύρουν από το κείμενο τις γεύσεις του έρωτα,

της μοναξιάς, και του θανάτου, έννοιες τόσο ασύνδετες σε πρώτη ανάγνωση αλλά και τόσο
αδιάρρηκτα δεμένες κατά βάθος. Ο θεατής δεν μπορεί παρά να ανακαλύψει μέσα σε αυτό το
σύμπαν του Μυριβήλη, τη δική του αλήθεια και με ειλικρίνεια να την θέσει ενώπιόν του ως
συνειδησιακό καθρέφτη.

Θέατρο Σφενδόνη
Διαρκεια : 75 ‘
Σκηνοθ.:Κ. Γιαννακόπουλος
Ερμηνεύουν: Κ. Γιαννακόπουλος, Ινώ Μενεγάκη, Χρ. Γκιζέλη. Σκην.-κοστ.: Κ. Σαβράνη.
Μουσ.: Χρ. Γκιζέλη. Φωτ.: Σ. Μπιρμπίλης.



Art & Press

AD BLOCKER DETECTED

We have noticed that you have an adblocker enabled which restricts ads served on the site.

Please disable it to continue reading Art & Press.